מוצלחים מהמקור: הקאברים שקיבלו יותר צפיות. צילום מסך מיוטיוב

מוצלחים מהמקור: הקאברים שקיבלו יותר צפיות

קורה לכם לפעמים שאתם שומעים קאבר ממש טוב לשיר שאתם אוהבים? אז אולי תופתעו לגלות שקיימים קאברים ביוטיוב שעקפו את הצפיות של השירים המקוריים שלהם, אספנו לכם כמה מעניינים.

ישנם מיליוני קאברים ביוטיוב לשירים שאנחנו הכי אוהבים. חלקם פחות טובים וחלקם יותר טובים אך מה שבכולם יש זו האהבה הענקית למוזיקה. היום אספנו לכם רשימה של קאברים שעקפו את מספר הצפיות של השיר המקורי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

True Colors

במקור השיר שייך לזמרת בשם סינדי לאופר, אומנם מדובר בשיר נוסטלגי משנת 1986 (ועלה ליוטיוב רק ב-2009). אך לפני ארבע שנים, ראפר צעיר, אז היה בן 11, העלה קאבר לשיר ביחד עם זמרת בגילו בשם אוליביה קיי. את השיר הקדיש מאטי לאחותו, שיש לה תסמונת דאון כדי להראות להעלות את המודעות ולהעביר מסר של שוויון. בקליפ מוצגים קשיי הקבלה של אחותו לחברה בעקבות בשוני שלה ובסופו הקבלה של השונות על ילדי הילדות האחרות וההבנה כי כולנו שונים אך שווים, ממש כמו כל צבעי הקשת. בנוסף, הוא כתב קטעי ראפ וצירף אותם לשיר המקורי. הקליפ זכה לכמעט מאה חמישים מיליון צפיות והצליח לרגש כל אחד מצופיו(!!!)

 
 

איפה היית

למרות כל האהבה שלנו לביצוע המרשים והמקורי לשיר "איפה היית" של להקת בית הבובות, לפני כשנה יצא לשיר קאבר של זמרת עם קול מדהים בשם הגר יפת, שלקחה את השיר יותר למקום שלה ועשתה אותו בצורה מרגשת עם עיבוד שונה מהשיר המקורי. הקאבר של יפת הגיע לכמעט פי שתיים צפיות מהשיר המקורי!

 
 

Hurt

לפני כתשע שנים עלה ליוטיוב הביצוע המקורי לשיר זה, כיום הצפיות עומדות על כמעט 6 מיליון. אך לפני 6 שנים, עלה ליוטיוב ביצוע של זמר בשם ג'וני קאש, למרות שקאש נפטר ב2003, השיר הצליח מאוד. הביצוע של ג'וני קאש היה שונה מאוד מהביצוע של Nine Inch Nails, ועם זאת , הביצוע של ג'וני קאש הגיע לכמעט 130 מיליון צפיות.

 
 

אושר לדקה

השיר המקורי בביצועו של אורי בן ארי יצא ליוטיוב לפני יותר משנה וחצי והגיע ליותר ממיליון צפיות. אך לפני קצת יותר משנה, זמרת אלמונית בשם אוריאן שטאל (לאחרונה מוכרת לנו מהריאליטי ״אביב או אייל״) הוציאה קאבר לשיר זה, וזה הצליח, השיר צבר למעלה משש מיליון צפיות!

 
 

Same Old Mistakes

הביצוע המקורי של ריהאנה פורסם בינואר 2016, הוא לא כל-כך הצליח וצבר רק ארבע מיליון צפיות. אך כעבור פחות מחצי שנה, להקת רוק אוסטרלית בשם טיים אימפלה הוציאה קאבר לשיר זה וזכתה ל14 מיליון צפיות.

 
 
תגובות