סיכומוזיקלי: נתן גושן בסיפור אחר ומריה דומרק מרגשת. צילום מסך מאינסטגרם, צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: נתן גושן בסיפור אחר ומריה דומרק מרגשת

עוד שבוע הסתיים לו ושירים חדשים שיצאו והמיסו לנו את הלב. אם פספסתם את השירים שיצאו השבוע זה המקום בשבילכם! והשבוע: נתן גושן בסיפור אחר, מריה דומרק מרגשת ועידן רייכל חוזר בעוד להיט

גם השבוע אספנו לכם את כל הסינגלים והסרטונים שיצאו בשבוע האחרון שמשכו את תשומת הלב שלנו ולא יכולנו להישאר אדישים אליהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סתיו שמש

סתיו שמש כתבה כמה מהלהיטים הגדולים שכולנו מכירים ביניהם ״בסוף הכל חולף״ של עומר אדם, ״אור״ של אליעד, ״שמלה כחולה״ ועוד רבים וטובים. השבוע שחררה שמש את הסינגל והקליפ החדש ״הכול עובר״. השיר מדבר על חברות טובה ואהבה שממשיכה ועומדת כנגד כל משברי החיים והאופטימיות הזאת שמחזיקה את כולם. השיר מיוחד ושונה ממה ששמענו עד כה במוזיקה הישראלית, הוא חדשני ומרענן אך עם זאת גם רגוע, שקט ומבוצע באופן לא פחות ממושלם.

איפה היית עד היום? ★★★★★

 

נתן גושן

נתן גושן הוא ללא ספק אחד הזמרים שהביאו לנו גאווה בינלאומית, הוא פרץ את גבולות הארץ במוזיקה והוציא ארבעה אלבומים מצליחים. גושן ממשיך בעשייה המוזיקלית ולא עוצר לרגע, השבוע הוא הוציא את שיר הנושא של סרטו החדש של הבמאי אבי נשר "סיפור אחר" שיעלה לאקרנים ב-25/10 בביצועו, את השיר לא רק ביצע גושן, אלא גם כתב והלחין בעצמו, אין גבול לכישרון!

כמו ברוב שיריו של גושן, גם בשיר זה הוא מצליח להפוך תוך זמן קצת את השיר לאחד השירים האהובים עלינו ולהפתיע את כולנו. הוא לגמרי גורם לנו לרצות ללכת לצפות בסרט ברגע זה, עוד לפני שבכלל ראינו את הטריילר.

לא מפסיק להפתיע ★★★★★ 

 

עידן רייכל

עידן רייכל נחשב לאחד הזמרים היותר מוכרים ואהובים בארץ, בדומה לנתן גושן גם רייכל פרץ את גבולות הארץ והפך לאחד האומנים הישראלים הכי מוכרים בעולם המוזיקה. כעת כשהסינגל האחרון שלו ״ואם תבואי אליי״ הפך לאחד הסינגלים הכי מושמעים של שנת 2018. הוציא השבוע רייכל את הסינגל ״את לא נשארת לבד״ אותו כתב והלחין, עיבד והפיק מוזיקלית יחד עם נועם עקרבי ואף ביים וצילם את הקליפ. השיר שקט ומיוחד, פעם נוספת מצליח רייכל לכבוש אותנו עם שיר רגוע, ואם כל זה לא מספיק לשיר מצורף גם קליפ יפיפה שצולם ברחבי העולם.

התאהבנו! ★★★★★

 

אדיר גץ

לאחר הסינגל האחרון שהוציא ("שמלה צהובה") שקיבל אהדה רבה אדיר גץ חוזר בסינגל שני מתוך אלבומו השלישי שבדרך. לשיר המדובר קוראים "תחנות", שיר מהמם ושקט יחסית, אך למרות הכל נראה כי הפזמון מזכיר קצת שיר שכבר שמענו קודם.

ציפינו למשהו קצת אחר ומיוחד ★★★★

 

אקסום

אחרי כמעט עשר שנים ביחד, צמד הראפ האתיופי-ישראלי, ״אקסום״ לא מורידים את הרגל מהגז. לאור ההצלחה הגדולה הוציאו השבוע אקסום את הסינגל ״מוקצ׳ינו״ שיר חדש קצבי ומקפיץ, כזה שמהרגע הראשון נכנס לפלייליסט שלנו וצפויה לצמד הצלחה גדולה בתחום.״אקסום״ מצליחים לשלב באופן כמעט מושלם את הרגאיי והפופ בשיר.

נשמח לראות ביצועים נוספים ולשמוע עוד מהצמד ★★★★

  

שווה האזנה

מריה דומרק

השבוע, הדוגמניות ויוצאת האח הגדול מריה דומרק עוררה השראה אצל רבים מאיתנו כשהעלתה פוסט בו סיפרה לעוקביה על הדרך שעברה במוזיקה, דומרק סיפרה בפוסט כי היה חשוב לה להשמיע ברשת את הרגעים האותנטיים כשצירפה לפוסט קאבר שצולם כחלק משיעורי פיתוח קול שהחלה ללמוד.

התגובות לא איחרו להגיע ולא מעט תגובות נכתבו כתגובה לקאבר וליחסיה המתוקשרים עם רועי, שגם הוא יוצא הפורמט ״האח הגדול״ התגובות לא היו תומכות ברובן וקראו לזמרת להמשיך בקריירת הדוגמנות ולהפסיק לשיר. אנחנו מתנגדים לדעתם ואומרים לדומרק, תמשיכי לשיר - יש לך קול מדהים וכישרון מלידה.

 

תגובות