ההשלכות: קמילה קביו מרגשת ומסכמת תקופה . צילום מסך מיוטיוב

ההשלכות: קמילה קביו מרגשת ומסכמת תקופה

לאחר הזכייה הגדולה בטקס הAMA אמש, קמילה קביו משחררת היום (ד') את הסינגל האחרון מאלבום הבכורה שלה, ובנוסף מפתיעה אותנו בקליפ עם אורח מיוחד

אלבום הבכורה של קמילה קביו כזמרת סולו שיצא לפני כשנה העמיד אותה כזמרת שכאן כדי להישאר, בעקבות הצלחתו האדירה של האלבום זכתה אמש קביו בארבעה פרסים מתוך שישה מועמדויות בטקס הAMA המפורסם. בטקס המדובר קביו הופיעה עם השיר "Consequences" מה שבסוף התברר לנו שזהו הסינגל האחרון שקביו מוציאה מאלבומה הראשון ובכך מסכמת תקופה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר נקרא "consequences" בעברית "השלכות" והוא בדיוק מה שחיכינו לשמוע מהזמרת, אחריי הלהיטים הקצביים שהיא סיפקה לנו זה בדיוק הזמן לבלדה עדינה שמראה לנו שקביו יודעת גם לרגש. השיר מדבר על ההשלכות של האהבה, הוא מעגלי ומתחיל בסיפור על אהבה חמה, טהורה ומדהימה אך בסופו האהבה מתוארת כקרה ואפלה כזו שהשלכותיה ישארו לעוד שנים רבות.

 

בדומה לקליפ של השיר שהיווה את פריצתה של קביו בעולם המוזיקה "Havana" בו השתתף נועה סנטינאו בקליפ משתתף דילן ספארוס. אתם כנראה מזהים אותו בעקבות השתתפותו בתוכנית המצליחה "זאק וקודי" או אולי כי האח התאום שלו - קול ספארוס, משחק באחת הסדרות המצליחות ביותר בעולם "ריברדייל". בקליפ מוצגים השניים כזוג אוהבים שאהבתם נפסקה והם לגמרי הצליחו לרגש אותנו, אנחנו בטוחים שנשמע משנייהם עוד רבות בהמשך.

מאז פרישתה של קביו מהלהקה פיפת' הארמוני היא לא מפסיקה לעבוד! הסינגלים שהוציאה הפכו ללהיטים גדולים וביניהם “Never Be the Same”, “Havana” ועוד... קביו לקחה חלק מסיבוב ההופעות העולמי של טיילור סוויפט עם אלבומה האחרון "Reputation" שכלל 45 הופעות ברחבי אמריקה ואירופה ושימשה כהופעות הפתיחה של סוויפט בנוסף לסיבוב ההופעות העצמאי של קביו ברחבי אמריקה, מקסיקו ואירופה.

תגובות