אופטימי ומרגש: הראל סקעת בשיר חדש ומדהים. צילום: אור דנון

אופטימי ומרגש: הראל סקעת בשיר חדש ומדהים

לצד האבהות הטרייה עם עידן רול לבנם ארי בן החודשיים הראל סקעת חוזר בשיר חדש עם משמעות ענקית ומרגשת

הראל סקעת חוזר מחופשת הלידה מוקדם מהצפוי, נכון אולי הוא לא ילד את התינוק אבל! משפחה זו משפחה. רק לפני כחודשיים נולד בנם המשותף של סקעת ובן זוגו עידן רול, ארי שמו, בהליך פונדקאות בארצות הברית. בשבועיים האחרונים סקעת חזר להופיע והיום (א') הוציא שיר חדש - "בחיי", זה מה שחשבנו עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתב והלחין סקעת בשיתוף פעולה עם אליעד נחום. השיר מדבר על איך סקעת שמח שיש מישהו מיוחד בחיים שלו, בן אדם שעושה לו טוב גם ברגעים הפחות טובים. "לא פשוט אבל הכל בסדר, רק רציתי שתהיה בחיי" במשפט זה שפותח את הפזמון אנו מרגישים אופיטמיות ושמחה, סוג של מסר על זה שלא פשוט בחיים אבל הכל בסדר, האינטואיציה שלנו לוקחת את זה למובן של המסע הרגשי והמטלטל של סקעת ובן זוגו להביא ילד לעולם, הוא רק רצה שהילד (ארי) יהייה בחיים שלו, המסע לא פשוט אבל הכל בסדר.

 

למילים האופטימיות והשמחות מלווה לחן מקפיץ וכיפי שגורם לנו לרצות לקום ולרקוד ממש כמו בקליפ. הקליפ מלווה בסרטונים של המעריצים של סקעת רוקדים וגם קטעים של סקעת רוקד. הקליפ נותן לנו הרגשה ומעצים לנו את מילות השיר, צריך להשתחרר מהדברים הלא טובים בחיים ולהסתכל על הדברים הטובים ועל האנשים הטובים שבחיים שלנו, שיר מדהים והתמכרות חדשה, אנחנו לגמרי היינו צריכים את השיר הזה בחיים שלנו לפני הרבה זמן.

תגובות