סיכומוזיקלי: אייל גולן בסינגל חדש ואיאן פינקוביץ' מפתיעה. צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזיקלי: אייל גולן בסינגל חדש ואיאן פינקוביץ' מפתיעה

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו במוזיקה הישראלית והפעם: השיר החדש של אייל גולן והקאבר ההורס של עידו דנקנר

גם השבוע ערכנו לכם סיקור מיוחד על השירים החדשים שיצאו ממש השבוע. האזינו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אייל גולן - "אהיה בכל מקום"

אייל גולן נחשב ללא ספק מלך המוזיקה המזרחית בימינו, עם מספר עצום של שירים מצליחים ומושמעים בכל רחבי הארץ. השבוע שחרר סינגל חדש, "אהיה בכל מקום", אותו כתבו אופיר כהן ואלון פרץ, ובנוסף, יעקב למאי שעיבד והיה המפיק המוזיקלי. הקצב של השיר מעולה, קליט, המילים מרגשות ויש בהן עומק. ללא ספק, הצלחה מדהימה של אייל גולן.

לסיכום: מדויק ומרגש ★★★★★

 

ירדן דנקר- "מים"

ירדן דנקר, אחיו הקטן של רן, הוא אמנם זמר בתחילת דרכו, אך כבר השבוע הוציא סינגל חדש ושני במספר בשם "מים", אותו כתב והלחין בעצמו, וטהר שפי הפיק. דנקר, ללא ספק מוכיח לנו שהוא הרבה יותר מ"אח של", השיר פשוט, אבל עמוק, מדהים ונוגע, לגמרי אי אפשר להפסיק לשמוע.

לסיכום: מדהים. ★★★★★

 

מירי מסיקה ואיזי - "מפחד עלייך"

מירי מסיקה היא אחת מהזמרות המוערכות של המוזיקה הישראלית. והפעם, בשיתוף עם איזי (ארז שרון), הזמר והראפר המוכשר. השבוע יצאו השניים בסינגל חדש בשם "מפחד עלייך", אותו כתב שחף וולמן והלחין אלנתן שלום. השיר קליט, בעל סגנון חדש ומעניין, קצבי ובעיקר נותן הרגשה משוחררת.

לסיכום: שווה לשמוע יותר מפעם אחת ★★★★

 

שיר לוי - "גיבור"

שיר לוי, הזמר האהוב וכוכב רביעיית "דה פור", ניצל את המומנטום ושחרר השבוע סינגל חדש בשם "גיבור", ההתחלה של השיר עדינה, יפה ונוגעת, שאר השיר בהחלט יפה, וקולו של לוי בהחלט מוסיף לשיר, אך עדיין חסר קצת קצב, ואולי גם משהו חדש שעוד לא שמענו.

לסיכום: יפה אבל לא מחדש ★★★

 

דודו אהרון - "הלב שלי על מאתיים"

דודו אהרון הוא אחד מהזמרים הבולטים יותר במוזיקה המזרחית עם הרבה להיטים אהובים. השבוע הוציא סינגל חדש, "הלב שלי על מאתיים", השיר בעל קצב טוב, הקול של אהרון משתלב מעולה עם המוזיקה, אך חייבים להודות שציפינו לקצת יותר.

לסיכום: מוזיקה טובה, אבל משהו היה קצת חסר. ★★★★

 

שווה האזנה

איאן פינקוביץ וקוקי לבנה

קובי מנדלבאום, הידוע לנו גם בתור קוקי לבנה וכוכבת הנוער האהובה, כוכבת כפולה - איאן פינקוביץ', העלו שניהם שלושה קאברים משותפים שלהם לחשבונות האינסטגרם. הקאברים היו לשלושת השירים "ממעמקים", "Girls like you" ו"Perfect" וביקשו מהעוקבים לכתוב איזה קאבר הכי אהבו. מודים שלא הצלחנו להחליט, עדיין יש לנו עור ברווז. לגמרי שווה האזנה!

עידו דנקנר

הזמר המוכשר והאהוב, עידו דנקנר, העלה השבוע לעמוד האינסטגרם שלו קאבר מדהים לשיר "God is a woman" של אריאנה גרנדה. מה יש להגיד? אנחנו לגמרי מאוהבים.

שווה לדעת

אחרי הפסקה ארוכה לטובת צילומי "פוראבר" וחזרות לפסטיגל, לי בירן ואליאנה תדהר הודיעו על סבב נוסף של המופע המצליח "הכבש השישה עשר" המורכב מהשירים שגדלנו עליהם. השניים בחרו להפיץ את הבשורה בעזרת סרטון חמוד במיוחד.

תגובות