תו הכוכב: אדווה עומר עושה מה שהיא אוהבת. צילום מסך מאינסטגרם

תו הכוכב: אדווה עומר עושה מה שהיא אוהבת

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים, כל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו והשבוע - אדווה עומר

את אדווה עומר רובנו מכירים מהריאלטי המצליח ״הכוכב הבא לאירוויזיון״, שם פרצה לחיינו, הגיעה עד לרבע הגמר וכבשה את הלבבות של כולנו. השבוע שחררה עומר את השיר ״שיקרתי״ - בלדה מרגשת שהיא רק חלק קטן מהאלבום עליו עובדת בימים אלה. שוחחנו עם אדווה כדי להבין איך ההרגשה להיות ״פליטת ריאלטי״, מה החלום הגדול שלהו מהו ״תו הכוכב״ שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"אני עובדת על אלבום ראשון, שעתיד לצאת בקרוב. השבוע יצא סינגל חדש שקוראים לו ״שיקרתי״ השיר ממש מרגש, שמספר קצת עליי ועל כל מה שאנחנו מרגישים אבל משקרים שאנחנו מרגישים אחרת. זה הסינגל שהכי מספר את מה שאני מרגישה מבפנים".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"האמת שמגיל מאוד מאוד קטן, אבל אף פעם לא האמינו שאצליח להגשים את החלום שלי, חוץ מאמא שלי שהאמינה בי, הדרך לא הייתה קלה. הגעתי לכוכב הבא וניסיתי להגיע ללבבות של עם ישראל, אבל הדרך הייתה לא קלה. התחלתי לכתוב מגיל 12 ולשיר מגיל שלוש".

 

יותר ויותר בני נוער שואפים להצלחה כבר מגיל קטן, מה הוא המסר שלך לגולשי האתר?

"המסר שלי הוא שבן אדם צריך להאמין בעצמו שהוא מסוגל ויכול להגיע למטרה, אין סיבה שהוא לא יגיע גם אם חלק מהמשפחה לא מאמינים בו או חברים שלו לא מאמינים בו, אם הוא מספיק מאמין בעצמו הוא יכול להגיע".

השתתפת בתכנית ״הכוכב הבא לאירוויזין״, את מרגישה שאת צריכה להוכיח אתעצמך בתור פליטת ריאלטי?

"כל הזמן ניסיתי להוכיח את עצמי אז דווקא עכשיו אני כבר לא מנסה להוכיח את עצמי, חוץ מלהגיע ללבבות של כמה שיותר אנשים. כל אומן, גם האומן הכי גדול לדעתי תמיד צריך להוכיח לקהל שלו שהוא איתו, להוכיח שאני יכולה לרגש אותם, לשמח אותם ושאני פה בן אדם רגיל, אני בסך הכל זמרת ששרה ואני באה לרגש ולשמח את הקהל, שום דבר מזה לא עושה אותי יותר ממישהו אחר. דווקא בן אדם שרוצה שיהיה לו הרבה קהל ושיאהבו אותו צריך לזכור מאיפה הוא בא. אני זוכרת שלא האמינו בי, ואני חושבת שיש עוד הרבה ילדות כמוני שלא מאמינים בהן והן צריכות שאעביר את המסר הזה, שהן יכולות ומסוגלות. אם עדיין אומרים להן שהן לא יכולות אני ההוכחה שכן אפשר, שאם אתה מאמין בעצמך אתה יכול להגיע להכל".

האם הריאלטי השפיע על המוזיקה שאת שרה?

"אני היום חתומה בחברה שמייצגת הרבה אומנים גדולים, לא האמנתי בכלל שאיזו חברה תחתים אותי או שאגיע לשיר עם דודו אהרון ואהיה מסוגלת להופיע מול אלפים של אנשים בהיכל התרבות וב-״רדינג 3״, חשבתי שבחיים זה לא יקרה לי, והגעתי למקומות האלה. התכנית ריאלטי רק עשתה לי טוב, היא חשפה אותי לכמה שיותר אנשים שיוכלו לשמוע את השירים שלי. זה הכוח שלהריאלטי, לתת חשיפה, אבל אם זה טוב אז זה יגיע לכולם, גם בלי תכנית ריאלטי. אני ניסיתי כל כל הרבה ואמרו לי ״לא״ עד שהגעתי לכוכב הבא ופתחו לי דלת שם, חשבתישאת האודישן הראשון לא אעבור והנה הגעתי עד לרבע גמר, זה עוד משהו שלא האמנתי שיקרה לי".

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקלי שאת מאזינה לו?

"אני שומעת הרבה אנגלית, ספרדית וערבית. אני עובדת על אלבום שלם שכל שיר ממנו יהיה שונה, אני תמיד פתוחה לעוד רעיונות חדשים וכותבים חדשים, יש שירים שיצאו בקרוב, הם שונים מהשיר ״שיקרתי״ שיצא לא מזמן. השירים הם עדיין בלדות מרגשות, אבל כל שיר יהיה שונה כי בכל שיר אני אתן רגש אחר. האלבום מאוד מגוון, הרצון שלי הוא לגעת בלבבות של כולם, הלוואי שאגיע ואשיר לכולם. כנראה שמי ששמע את השיר ״שיקרתי״נזכר במשהו שהוא חווה, השיר בא להגיד ״די עם השקרים״, כולנו משקרים לפעמים, אזת ודו בזה, גם אם אתם מרגישים רגש מסוים לבן אדם ומפחדים להגיד לו את זה, זה הזמןלפתוח את הכל. אני פה בשביל זה, מוזיקה היא שפה וזו הדרך שלי לדבר".

איזה דברים תרצי לעשות מלבד מוזיקה?

"הלוואי ויפתחו לי דלתות במשחק, ביחד עם זה לשיר תוך כדי. אבל הדרך שאני הכי אוהבתלעשות ולהחלום הכי גדול זה לעלות על הבמות הכי גדולות, לשיר עם הקהל, שכולם ישירו את השירים שלי ויתרגשו מהם".

לסיום, הפינה ״תו הכוכב״ נקראת כך בגלל השאלה הזו, נשמח אם תבחרי שיר שאת אוהבת, משמעות מיוחדת עבורך או לפרגן לאמן אחר שאת אוהבת ומעריכה.

יש כל כך הרבה שירים שאני אוהבת, שיר שמשמעותי עבורי הוא השיר של גלי עטרי ״מה שאת אוהבת״ הוא מסמל לי הרבה, ממש התחברתי אליו.

 

 

 

תגובות