מסר סמוי? לי בירן רואה את העתיד בסינגל חדש. צילום: אליאנה תדהר

מסר סמוי? לי בירן רואה את העתיד בסינגל חדש

לי בירן החליט לענות לשאלה המתבקשת של הסביבה, "מתי חתונה עם אליאנה?" ואיזו דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר בסינגל חדש?

לי בירן חוזר למוזיקה ובגדול. אחרי הפסקה לטובת עולם המשחק, את 2018 הוא ניצל היטב כדי לחזור לעשייה מוזיקלית רחבה. אחרי הסינגלים האחרונים: "לא נורמלי", "לא צריכים סיבה" כעת מגיע סינגל חדש ורומנטי שבין היתר, מנסה קצת להרגיע את המעריצים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ב"רואה את העתיד" מארח בירן את הסטנדאפיסט, הזמר והשחקן טל טירנגל, אותו הכיר על סט הסדרה "פוראבר" אליו הצטלמו השניים שגם כתבו את המילים ללהיט החדש. בירן ממשיך את הקו המוזיקלי שהתחיל בקאמבק המוזיקלי שלו וללא ספק אפשר לזהות כבר מעין טביעת אצבע מוזיקלית על השירים שלו.

 

הסינגל מלא האהבה עוסק בשאלה שחוזרת על עצמה מאז שהוא ואליאנה תדהר ביחד: "מתי אתם מתחתנים?", מלבד המענה האולטימטיבי בשם של השיר שאומר בפירוש שתדהר היא האחת, גם במילים בירן מתעסק בעניין ושר: "באהבת אמת אין צורך למהר או להוכיח שאני אוהב יותר".

את הקליפ ביים יובל סגל (נתן מ"הפיג'מות") ומשתתפות בו גם כוכבת הרשת דניאלה קריסטיה מ"חיים בחארטא" והשחקנית נואל ברקוביץ'.

לא ממהרים
לא ממהרים © צילום: אור גפן, יחסי ציבור

לי בירן סיפר לפרוגי על השיר: ״רואה את העתיד״ הוא שיר אהבה נטו. הרשיתי לעצמי להתפרע בו כמו שלא התפרעתי באף שיר שהוצאתי בחיי. יש בו כמה ז׳אנרים מוזיקליים וגם כמה רמזים קטנים לקהל שלי. ותזכרו: ״באהבת אמת אין צורך למהר או להוכיח שאני אוהב יותר״. 

לי בירן מועמד כזמר השנה, שחקן השנה וכמובן כזוג השנה ב"נבחרי פרוגי". הצביעו עכשיו!

 
תגובות