לא נח: רועי סנדלר בסינגל חדש לאחר אודישן מוצלח. באדיבות יח"צ

לא נח: רועי סנדלר בסינגל חדש לאחר אודישן מוצלח

רק אתמול (שבת) זכינו לראות את הזמר הצעיר והמוכשר, רועי סנדלר, על במת "הכוכב הבא לאירוויזיון", שם צלח את האודישן בגדול. מיד לאחר שידור התכנית שיחרר את הסינגל והקליפ החדש שלו

רועי סנדלר ממשיך לכבוש יעדים בדרך לפסגה. אמש (ש') הגיע לתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון",  שר את "ילדים כאלה" של עדן חסון וצלח את האודישן בקלות. בשנה האחרונה המשיך כהרגלו לעבוד קשה על סינגלים מעולים שבניהם "מסכות", "היה לנו טוב", "משוגעת"  ו"מרסי" לצידם של צמד "הברינקס" תוך כדי שהוא עובד על האלבום השני שבדרך אלינו. מיד לאחר שידור האודישן, שיחרר לקהל את הסינגל החדש "דברי איתי".

עוד בערוץ המוזיקה בפרוגי:

הסינגל החדש לחלוטין מישר קו עם הסינגלים הקודמים של סנדלר. הוא משלב את הרוגע בקולו ועוצמתי בדיוק במידה הנכונה. על המילים והלחן אחראים תמר יהלומי ויונתן קלימי שכמו תמיד לא מאכזבים אותנו. מדובר בשיר אהבה מרגש וכנה. הוא מדבר על הגעגוע, על הטוב והפחות טוב שבאהבה. בנוסף, צירף קליפ מרשים המשלב אפקטים של "אור וצל" והוא רק מוסיף לכל הטוב.

 

סנדלר הצליח לרגש אותנו גם הפעם לפחות כמו שריגש את שופטי התכנית. אנחנו בטוחים ומקווים שיגיע רחוק ואין לנו ספק כי האלבום החדש יהיה מוצלח לא פחות. 

 

 
תגובות