סיכומוזיקלי: האודישן שליווה אותנו כל השבוע. צילום מסך מהכוכב הבא

סיכומוזיקלי: האודישן שליווה אותנו כל השבוע

אספנו עבורכם את הסינגלים והביצועים המיוחדים שיצאו בשבוע החולף והפעם: להקת הבנות בסינגל חדש, שיר הרוק שסיקרן אותנו ו"או בוי" עושים זאת שוב

גם בחנוכה עולם המוזיקה ממשיך לעבוד והשבוע היו כמה סינגלים חדשים שצצו לנו בפלייליסט וגם כמה קאברים וביצועים מיוחדים שעלו השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה בפרוגי:

פורמולה - Wow Ya

להקת הבנות החדשה שהצליחה להפתיע בסינגל הראשון, חוזרת בסינגל שני. בניגוד ללהיט הראשון, הפעם יש בו יותר ראפ, היפ הופ ומשהו לוחמני. הקליפ מרהיב וצבעוני, קצב טוב וכייפי אך עם זאת היינו שמחים לקבל מהבנות קצת פחות שירים על "בודי חמודי" ואם כבר שיר שגורם לרקוד, אפשר לעשות זאת כפי שעשו בשיר הקודם. מלבד כמה מהמילים שביאסו אותנו, יש לנו רצון לרקוד ולזוז ביחד עם הסינגל ומי יודע, אולי פורמולה תהיה כאן כדי להישאר?

לסיכום: מושקע, מגניב ובנות אהובות, אבל גירלז, תנצלו את הכוח והפוטנציאל למסרים קצת פחות מקלקלים. ★★★

 

ערן צור - קוראים לו מנש

כוכב הרוק המקומי חוזר בסינגל חדש ומהשנייה הראשונה לא הפסקנו להסתקרן. יש משהו בשיר הזה שגורם לך לרצות לשמוע עוד ועוד חלקים ממנו ולשמוע את הסיפור שבתוכו. אם זה בזכות הלחן האפלולי שיצר אווירת מסתורין ובין אם אלו המילים שיוצרות סיפור לכל דבר. אומנם לא מדובר בלהיט גדול ולא בשיר קליט שנזכור בעוד רגע, אבל בהחלט זכינו בכארבע דקות מיוחדות שיצרו לנו לרגע עולם אחר ומפתיע.

לסיכום: לא מעכלים עדיין אבל סקרן בטירוף. ★★★

 

פאר טסי וניב מנצור - עם כל הבלאגן

הזמר האהוב, פאר טסי שאחראי על כמה מהלהיטים הבולטים בשנים האחרונות, חבר אל כוכב "דה וויס" ו"דה פור" - ניב מנצור לסינגל משותף בשם "עם כל הבלאגן". בין כל להיטי החורף הקודרים, קיבלנו שיתוף פעולה מרענן ולמרות שמדובר בסינגל עצוב יש בו משהו מרגיע מאוד. בא לנו להתרפק על המילים, להישען עליהן, לעצום עיניים ולצלול. מדובר בשני זמרים עם משהו משותף - יש להם את היכולות לשיר בשקט ולרגש וביחד עם זאת לשיר הכי חזק וגבוה ולעשות את אותו האפקט. כשמדובר בחורף קריר, שמיכת פוך וגשם על החלון - את הסינגל הזה קל לדמיין מתנגן ברקע. 

לסיכום: הפתיעו לטובה. ★★★★

 

 

שווה האזנה

כמה זה פשוט להתאהב? האמת שדי בקלות. כל הביצועים ב"או בוי" מצליחים לעורר בנו עור ברווז מהתרגשות ולמלא את העיניים שלנו בלבבות. גם השבוע הם עשו זאת שוב והפעם בביצוע לשיר "והיא שעמדה". החבורה הזאת מצליחה לרגש והביצוע הזה די גרם לנו להזיל דמעה באופן בלתי מוסבר. דניאל גד, טום באום וכמובן לי בירן נגעו בעזרת הביצוע הזה ישר בלב. אפשר שכבר תהיו להקה אמיתית?

 

אושר ביטון - תל אביב בלילה

וואו. מדובר בביצוע המושלם ביותר השבוע בפרקי "הכוכב הבא לאירוויזיון". עיבוד גברי כייפי ומשמעותי, כזה שלא יצא לנו מהראש מרגע השידור ובמשך כל השבוע. ביטון מרגש, עוצמתי ומלא בכוונה בשירה שלו. איזה כיף שהוא עבר ושנשמע עוד ביצועים שלו בהמשך. שאפו!

 

 

תגובות