סיכומוזיקלי: מריה בשיר ראשון וסהר קליזו מפתיע. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: מריה בשיר ראשון וסהר קליזו מפתיע

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וטובים שיצאו במוזיקה הישראלית. הפעם: גיא ויהל בשיתוף מרגש עם עידן רייכל, יהונתן אבידני בסינגל בכורה והאח המוכשר של ניב סולטן

רגע לפני שנגמר השבוע, אספנו לכם את השירים שיצאו ממש בשבוע האחרון. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יהונתן אבידני - "תגידי משהו"

את יהונתן אבידני אנחנו מכירים שנים עם מאש-אפים מוצלחים ברשת ולאחרונה הוא השתתף בריאליטי "The four". השבוע שחרר אבידני את שיר הבכורה שלו, "תגידי משהו", אותו כתב והלחין בעצמו. השיר החדש בעל קצב טוב, עם משמעות חזקה ואמיתית יש בו משהו ממכר וגורם לנו לרצות לשמוע אותו שוב ושוב. הקול של אבידני מצליח לגעת ולרגש מכל הלב.

לסיכום: הוקסמנו ★★★★

 

סהר קליזו ומתן פרץ - "אל תחשבי עליי"

שני כוכבי הרשת האהובים הפתיעו את כולם כשלקחו את עולם השירה צעד קדימה והוציאו השבוע סינגל משותף אותו כתבו והלחינו ביחד. השיר קצבי, כייפי, פופי, עושה לנו חשק לרקוד קצת ולגמרי מגיע פרגון לשניים שהפתיעו את כולנו בכישרון נוסף שלהם. בנוסף, בקליפ של השיר משתתפת כוכבת הרשת אמילי גומברג ובלי שום ספק מוסיפה לקליפ לגמרי.

לסיכום: מגיע להם פרגון ★★★★

 

גיא ויהל מארחים את עידן רייכל - "במדבר שלי בלב"

הצמד המוכשר והמרגש, גיא ויהל, שחררו השבוע סינגל חדש בו מתארח האחד והיחיד, עידן רייכל, שגם כתב והלחין את השיר. השיר מרגש, המוזיקה מתחברת למילים, סינגל עוצמתי אך עם זאת גם עדין, מדוייק ונוגע. ללא ספק השילוב בין גיא ויהל לבין עידן רייכל היה צריך לקרות כבר קודם.

לסיכום: וואו ★★★★★

 

מריה דומרק - "יפה שלי"

הדוגמנית המוכרת, כוכבת הרשת ויוצאת הריאליטי "האח הגדול", שיחררה את סינגל וקליפ הבכורה שלה - "יפה שלי". הקצב של המוזיקה מתאים למילים ומשתלב ברקע, מריה מרשימה עם הופעה ראשונה בסינגל משלה והאמת? הצליחה לגרום לנו להינות. פתיחה נחמדה של קריירה מוזיקלית.

לסיכום: בהצלחה! ★★★★

 

דודי בר דוד - "כולם כולם"

הזמר הידוע, דודי בר דוד, שיחרר השבוע סינגל חדש אותו כתב והלחין בעצמו. את השיר הוא מקדיש לחברתו שהלכה בטרם עת, ובשיר הוא מדגיש את הגעגוע שלו אליה. השיר עמוק, יפה ומרגש. הקול של בר דוד עושה חשק לא להפסיק לשמוע אותו, הוא מלא בקסם ומשתלב בצורה מדהימה עם המוזיקה והמילים המרגשות. מהשירים שבקלות נכנסים אליהם ויוצאים משם עם כמה דמעות בעיניים.

לסיכום: מרגש ועמוק ★★★★★

 

שווה האזנה

השבוע פרסמה ניב סולטן המדהימה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון ובו מופיע אחיה הקטן, בן, ובו הוא מנגן בגיטרה את שיר הנושא של הפסטיגל שנמצא כעת בעיצומו, "פריסטייל פסטיגל", בו משתתפת ניב בעצמה. הנגינה מדוייקת ומעולה, עושה לנו מצב רוח לרקוד ולגמרי חשק ללכת ממש עכשיו לפסטיגל!

 

 

תגובות