עלינו עליו: זה מה שהסתיר לי בירן בקליפ החדש שלו. צילום מסך מהקליפ

עלינו עליו: זה מה שהסתיר לי בירן בקליפ החדש שלו

בתחילת השבוע הוציא לי בירן את הקליפ לשיר החדש שלו, "רואה את העתיד" ומעבר למסר עבור שאלת המעריצים, הזמר האהוב החביא בו דבר נוסף

כבר כמה ימים שאנחנו לא מפסיקים לנגן בלי הפסקה את הלהיט החדש של לי בירן, "רואה את העתיד", שנכתב על בת הזוג אליאנה תדהר. בשיר העביר בירן מסר עקיף למעריצים ששואלים בלי הפסקה על הצעת נישואים מתבקשת לתדהר, להם ענה בשיר: "באהבת אמת אין צורך למהר או להוכיח שאני אוהב יותר". כעת מתברר שהחביא דבר נוסף שחמק מעיניכם ומאוזניכם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במהלך הצפיות החוזרות שלנו בקליפ הצבעוני, נדהמנו לגלות שיש עוד חלק קטן בסוף שלא כולם הבחינו בו, מעין קטע בונוס, תמים לכאורה, ובו רואים את כוכבי הקליפ נוסעים במכוניות מתנגשות עם נעימה מוזיקלית ברקע. אך מה מוזר בעצם?

צפו (החל מ-4:12)

 

מסתבר שהנעימה היא לא כל כך אקראית והיא לא חלק מ"רואה את העתיד" או דומה ללחן של השיר. ככל הנראה מדובר בכלל בהצצה ראשונית ומיוחדת לאחד מהשירים העתידיים של בירן, אותה השתיל במכוון כדי לגרום למעריצים לתהות במה מדובר.

מתכתב עם המעריצים
מתכתב עם המעריצים © אינסטגרם

בירן ידוע כאחד שמתכתב עם הקהל ונותן לו להיות חלק משמעותי ופעיל בקריירה שלו. בעבר נתן לקהל להחליט על קיום מופע גדול משלו ואף נתן להם להחליט על הרכב השירים במופע דרך הסטורי. גם בשירים ובפרויקטים האחרונים שלו, נוהג בירן לאתגר את הקהל ולשתף איתם פעולה, כך שכנראה מדובר בעוד צעד מהסוג הזה.

מלי בירן נמסר בתגובה: "הזמן כבר יגיד את שלו".

 

תגיות
תגובות