אומר רק לנו: ים רפאלי צולח את מבחן הסינגל השני. צילום: רומי נרקיס

אומר רק לנו: ים רפאלי צולח את מבחן הסינגל השני

אחרי סינגל בכורה מוצלח במיוחד שכבש כל פלייליסט, ים רפאלי משחרר הבוקר (א') את הסינגל השני שלו "מילים שהייתי אומר רק לך"

רגע לפני שמתחילים לסכם את השנה הלועזית, אפשר להגיד שאחד הכוכבים הבולטים שנולדו השנה במוזיקה הוא ים רפאלי שהגיח אל חיינו ב"אקס פקטור". בשנה האחרונה הוציא הכוכב העולה את "שהכאב ימצא לו חברים" שהפך ללהיט מטורף, וכעת הגיע הזמן לסינגל נוסף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"מילים הייתי אומר רק לך" הוא שיר שקט ומרגש, יש בו מעט נגיעות ים תיכוניות שמטבלות אותו בצורה מעניינת ומסקרנת כשמדובר בכוכב רוק. אם צריך להמר - לגמרי מדובר בסינגל שיהפוך ללהיט. הוא ישראלי, חורפי ועדיין שומר על הרוק שקל לעכל ולאהוב.

 

עם שחרור השיר, רפאלי שחרר מעין מכתב המגולל את מה שעבר עליון מאז הסינגל הראשון: "לפני חמישה חודשים הוצאתי את השיר הראשון שלי לאוויר העולם. העזתי לחלום שישמיעו אותו ברדיו, העזתי לחלום שתאהבו אותו, העזתי לחלום שתשירו אותו. העזתי. בחמשת החודשים האחרונים חייתי את החלום. נסעתי באוטובוס בדרך לבסיס ושמעתי אותו ברדיו, הגעתי לחדר שלי בבית החייל ושמעתי אותו בפלייליסט של חדר האוכל, הגעתי להופעות במסגרת הלהקה הצבאית ונעטפתי בשירה של חיילים וחיילות שרצו לשמח אותי, עליתי על אין ספור במות כאורח של עברי לידר ושמעתי איך הקהל מצטרף אלי ומכיר את כל המילים. נתתי לעצמי ליהנות, לחייך, להתרגש בלי לפחד וחיבקתם אותי וזה היה כל כך מרגש ומעצים".

ים רפאלי
ים רפאלי © רומי נרקיס

 

'מילים שהייתי אומר רק לך' הוא השיר השני שלי שיוצא היום לאוויר העולם. תמר יהלומי ויונתן קלימי אחראיים על המילים, הלחן,ההפקה והעיבוד המוזיקלי. לא מובן מאליו עבורי. האמון שתמר ויונתן נתנו בי כשהחליטו לתת לי את השיר המקסים והמרגש הזה ואני מקווה שעמדתי במשימה. זו גם ההזדמנות להודות לאיתמר שירי לידר על הקליפ הזה וגם על הקליפ הקודם. אתה מצליח להעניק לשירים שכבה נוספת של משמעות וזה לא מובן מאליו".

 

 

תגיות
תגובות