Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על נועה קירל. צילום: ערן לוי

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על נועה קירל

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והשבוע נועה קירל

נועה קירל רק בת 17 אבל כבר אין אחד במדינה שלא שמע את השם שלה. קירל היא אחת הזמרות המצליחות והצעירות ביותר בארץ ואחראית על חלק מהלהיטים הגדולים כמו "קילר", "מדברים" ועוד רבים וטובים. אבל היום, אספנו לכם חמש עובדות שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השופטת הצעירה ביותר

קירל נבחרה להיות חלק מצוות השופטים של תכנית הריאלטי "גוט טאלנט ישראל" ובכך זכתה בתואר השופטת הצעירה בארץ ובכל תכניות "גוט טאלנט" מסביב לעולם. כבוד עצום לזמרת ואמנית צעירה בתחום.

© אוהד רומנו

בא לה פעמיים

לקליפ של "בא לי אותך", להיט הקיץ האחרון של הזמרת צולמו שני קליפים. הראשון צולם באוגוסט 2017 באולפן מיוחד וכלל אלמנטים של אש, עשן ומים. אלא שלאחר מכן קירל החליטה שהיא לא אוהבת את הקליפ שצילמה וכמעט שנה לאחר מכן היא צילמה לשיר את הקליפ שכולנו מכירים, שצולם במנחת מסוקים של מרכז לצניחה חופשית. אין ספק שהתוצאה הסופית העלתה את השיר בכמה רמות!

© צילום מסך מיוטיוב

שיתפה פעולה עם הראפרים הגדולים

מאז שפרצה לחיינו, נועה לא היססה להסתיר את החיבור שלה לעולם ההיפ-הופ, כך שמן הצפוי שהיא תשתף פעולה עם מיטב השמות החמים בתחום. מי שגילה את הכוכבת היה הראפר איזי, שהופיע בבת המצווה שלה, כתב לה את להיט הבכורה "מדברים" ואף הופיע בקליפ שלו. את שני הסינגלים הבאים שלה, "קילר" ו"יש בי אהבה" עיבד את הראפר עמרי '69' סגל, שכתב את השיר "קילר" יחד עם ראפר ידוע אחר- אלון דה לוקו (זוכה "חי בלה לה לנד"), שכתב לבדו את השיר של קירל "רק אתה".

 

לא שינתה את החדר שלה מגיל 3

קירל מספרת כי היא לא שלא שינתה את חדרה כמעט מגיל שלוש בערך, והסיבה? היא מספרת שהיא אוהבת להיכנס לחדר שלה אחרי יום עמוס בהופעות ולהרגיש שוב ילדה.

מעבר לים

כיאה לכוכבת שמביאה איתה ניחוח בינלאומי, במהלך השנים קירל הייתה מעורבת במספר מגעים לפריצה גדולה בחו"ל. בעבר פורסם כי היא תטוס לצלם במיאמי כשלושה קליפים עם הצוות של כריס בראון, דבר שלא התרחש בסוף. בנוסף, בעבר הזמרת הייתה במגעים לחתימת חוזה הקלטה בחברת התקליטים של הראפר דרייק ואף הוצע לה תפקיד בסדרה מעבר לים, אליה היא עברה את שני השלבים הראשונים. עם הכריזה שלה, הוויב ההוליוודי והכשרון, אנחנו בטוחים כי זה רק עניין של זמן עד שנועה תפרוץ את גבולות ישראל ובגדול!

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני כשבועיים הנכונה הייתה העובדה הראשונה, שון מנדס אכן אלרגי לכלבים, והעובדה השנייה לא נכונה כלל וכלל, מנדס ידוע בהערצו המטורפת להארי פוטר!

היא לא התקבלה ל"בית הספר למוזיקה"

בניגוד למקבילותיה, הזמרות הצעירות עדי ביטי ואגם בוחבוט, נועה לא עברה את האודישנים לתכנית הכשרונות לגילאים צעירים, כך שהיא לא נכנסה לחיינו במסגרת "בית הספר למוזיקה".

שקלה להשתתף בתוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא לארוויזיון"

כמו המון אומנים גדולים בארץ ואיך שלא, כמו החבר שלה, יהונתן מרגי, קירל גם היא שקלה להשתתף בתוכנית הטלוויזיה שתקבע מי ייצג אותנו השנה בארוויזיון בתל אביב ויביא לנו את הדאבל אבל כפי שאנחנו רואים, כנראה שהרעיון לא יצא לפועל.

 

 

 
תגובות