Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על נתן גושן. צילום: flemming leitrop

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על נתן גושן

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע נתן גושן

עברו מספר שנים מאז שנתן גושן נכנס לחיינו עם המוזיקה המדהימה שלו, סביר להניח שאנחנו יודעים עליו כמעט הכל, האמנם? בפינה שלפניכם תופתעו לגלות על סיפורים ועובדות מעניינות לא פחות שלא ידעתם לפני כן. ובנוסף, בסוף הכתבה ישנה חידה שאתם פשוט חייבים לפתור!

קריירה בינלאומית

לפני כשנתיים גושן הוציא שיר באנגלית בשם "Thinking About it" שקטף תשבחות וזכה להצלחה רבה. עם הצלחתו הגדולה הוא גם הביא תארים רבים כגון: פלטינה בהולנד, מעמד זהב בנורווגיה, בדנמרק ושוודיה ונמצא כעת ביוטיוב עם 4 וחצי מיליון צפיות. בזכות השיר האהוב, גושן הוחתם על ידי "דיסקו ווקס", חברת הקלטות בינלאומית והחל לעבוד בחו"ל בנוסף לעבודתו בארץ.

youtube
 

שיחק בסרט והיה אחראי על הפסקול המוזיקלי

כנראה שמעתם על סרטו האחרון של הבמאי אבי ישר בסרט "סיפור אחר" שיצא לפני זמן קצר וזכה להצלחה גדולה. בסרט המדובר גושן שיחק לראשונה בתפקיד קלנועי. בנוסף למשחק שלו גושן היה אחראי לפסקול הסרט. לגמרי עובדה מעניינת ומפתיעה על גושן, איזה כיף שהוא מתפתח ומשחק גם בקולנוע.

נשר מבית הספר

אחד הדברים שמאפיינים את גושן זו החופשיות שלו, ולכן הוא שונא להיות במסגרות בהם הוא סגור ואינו יכול לעשות את כל מה שהוא רוצה. משום הקושי עם המסגרת הבית ספרית - ממנה נשר בגיל 15.

עמוד אינסטגרם מיוחד

לכולם יש עמוד אינסטגרם כדי לעלות תמונות, לשתף בסטורי את העוקבים בחיי היום יום שלכם וכדי לעקוב אחרי כל הזמרים והסלבס הכי מעניינים בתעשיית הבידור. לגושן יש מטרה מקורית ומיוחדת יותר.. יש לו עמוד מיוחד באינסטגרם שכל כולו מוקדש ליצירות שלו. הוא משתף את העוקבים שלו בקטעים שלא יצאו, שכמובן, הוא זה שכתב והלחין. אפילו שירו האחרון והחדש "באתי לחלום" הועלה שם הרבה לפני שיצא ליוטיוב.

ממאחורי הקלעים לקדמת הבמה

לא כולם יודעים זאת אבל לפני שגושן פתח בקריירה מוזיקלית, הוא כתב והלחין שירים רבים להמון זמרים אחרים, וביניהם לרוני דלומי את השירים "קצת אחרת" ו"כך או כך". גושן בעצם עבר ממאחורי הקלעים לקדמת הבמה, ואם תשאלו אותנו, הוא מצליח בכל מה שהוא עושה, ובגדול.

 

youtube
 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני כשבוע, העובדה הנכונה הייתה העובדה השנייה! משפחתו של עומר אדם הינה משפחה עם עבר צבאי.

 

השתתף כשופט אורח באקס פקטור

בסוף שנת 2017 הזמינה הפקת אקס פקטור באוקראינה את גושן להופיע כזמר אורח באירוע חצי הגמר, ובאותו ערב ביצע שניים משיריו לעיני מיליוני צופים ברחבי המדינה.

לוקח הפסקה

לאחרונה גושן פרסם את סיבוב ההופעות שלו לחורף הקרוב, כאשר הוא פרסם את סיבוב ההופעות הוא גם הודיע כי הוא לוקח הפסקה ממוזיקה בסוף סיבוב ההופעות.

 

 

 

תגיות
תגובות