Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על עומר אדם. צילום: נעם פינבליט

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על עומר אדם

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע עומר אדם

השנה האחרונה בחיו של עומר אדם הייתה סוערת במיוחד ומלאה בהופעות סולד אאוט. רגע לפני שהשנה נגמרת הכנו לכם כתבה מיוחדת עם חמש עובדות מיוחדות שאולי לא ידעתם על הזמר המפורסם וחידה אחת שאתם חייבים לפתור!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדלפות השירים

במהלך הקריירה של אדם הודלפו לא מעט משיריו לפני שתכנן להוציא אותם. מאוד מבאס אם אתם שואלים אותנו.. אדם לא נתן להדלפות לעצור אותו וכל פעם שהודלף שיר הוא שיחרר אותו לערוץ היוטיוב שלו. בין השירים שהודלפו לפני יציאתם ניתן לראות את ״סיפור ישן״ עם לירן דנינו, ״אף אחד לא יושב פה״ ועוד..

״שני משוגעים״ הוא השיר הישראלי הכי מושמע של שנת 2018

לאחרונה אקו״ם פרסמה את רשימת 20 השירים הישראלים הכי מושמעים של שנת 2018. בראש הרשימה נמצא השיר ״שני משוגעים״ של אדם כמובן. במקום החמישי של הרשימה ישנו עוד שיר של אדם בשם ״חברות שלך״. בהחלט הישג מאוד גדול לזמר כה צעיר.

השתתף ב״שיר נולד״

סביר להניח שהכרתם את עומר כשהשתתף בעונה השביעית של כוכב נולד, כאשר הזמר הצעיר זייף את הגיל שלו והורחק מהתכנית ברגע שהזיוף נחשף. אך כשאדם היה בן 12 (שלוש שנים לפני כוכב נולד) הוא הופיע במופע ״שיר נולד״ ביחד עם טל מוסרי בביצוע השיר ״ילד פלא״. במופע השתתפו אמנים מפורסמים של אותה השנה כמו: נינט טייב, יהודה לוי, אמיר פיי גוטמן ז״ל ועוד.. וילדי המופע שהיום נחשבים לזמרים מוכרים בדומה לאדם ניתן למצוא את רוני דלומי, חן אהרוני והשחקנית עמית יגור.

 

גרם לשינוי לוח ההופעות של הפסטיגל

מופע החנוכה האהוב "הפסטיגל" שחוזר מדיי שנה, מוכר בעקבות כמות המופעים האינטינסיבית שכולל. במהלך רוב השנים ניתן היה לראות כי המופע מתקיים גם בימי שבת - יום מנוחה וקדוש לשומרי השבת. לפני כשנה וחצי במהלך המשא ומתן של אדם עם הפקת המופע, הוא הציב אולטימטום - אם יש הופעות בשבת אני לא מופיע. הפקת הפסטיגל הסכימה לתנאי וביטלה את המופעים בשבת לפי בקשתו של הזמר. הפקת הפסטיגל ספגו את ההצלחה הרבה של המהלך והחליטו שגם השנה (גם כשאדם לא משתתף במופע) הם ימשיכו עם ההתנהלות - ולא נקבעו מופעים בשבת.

חמישה אלבומים בשמונה שנים

הקריירה המוזיקלית של אדם החלה לפני שמונה שנים - בשנת 2010 כאשר הוציא את האלבום הראשון שלו "נמס ממך". מאז אדם הוציא להיטים ושירים רבים ועוד ארבעה אלבומים לרשימה: "ילד טוב ילד רע", "מוזיקה ושקט", "מודה אני" ו"אחרי כל השנים". אלבומיו זכו לתארים רבים והציבו אותו כזמר גדול ומצליח בתעשיית המוזיקה המקומית

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני כשבוע העובדה הנכונה הייתה העובדה הראשונה, צ'ארלי פות' אכן נחשב כגאון מחשבים!

סגר מעגל

בעונה האחרונה והעשירית של תכנית הריאלטי כוכב נולד הגיע אדם כשופט אורח כדי לשפוט את מתמודדי העונה. כזכור בעונה המדוברת שאדם השתתף הוא שיקר על הגיל שלו והיה בן 15 - דבר שנגד את חוקי התחרות, לכן סגירת המעגל הייתה מרגשת ומלאה בצחוקים.

משפחה צבאית

המשפחה שמאחורי הזמר המצליח יכולה להתגאות בשלל הדרגות הצבאיות שאיתם הם באים. אביו של אדם היה רס"ן ביחידה מובחרת בצבא, וכך גם משפחתו היותר מורחבת של הזמר. כנראה שאת כשרון השירה הוא קיבל מצד אחר של הגנים.

 

 

תגובות