מפתיע את כולם: עומר חזן פותח הופעה חיה. צילום: יאיר שגיא

מפתיע את כולם: עומר חזן פותח הופעה חיה

התרגלנו לראות אותו עד כה כשחקן מוכשר במיוחד שמדי פעם משלב את היכולות המוזיקליות שלו, אך מסתבר שעומר מרגיש מספיק מוכן להופעה מוזיקלית חיה וחד פעמית. כל הפרטים

עומר חזן ממשיך להפתיע אותנו ובגדול. אחרי שבשנה האחרונה פרץ בענק על המסך כשכיכב ב"אחותי קפצה כיתה", תפקיד ראשי בסדרה "אילת" (עליו קטף את פרס "השחקן הראשי הטוב ביותר" בפרוגי), ליהוק לפסטיגל ותפקיד מוזיקלי בסדרה "פוראבר" - הגיע הזמן לכבוש יעד חדש ומפתיע: במת ה"צוותא" בתל אביב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בזכות התפקידים האחרונים של חזן, נחשפנו גם ליכולות המוזיקליות של הבחור הכי חם בסביבה, אך בכל זאת הופתענו לגלות כי הוא מכריז על הופעה חיה לקהל הרחב שכל כולה מוזיקה. עד כה לא יצא לנו לשמוע את חזן שר בלייב ונדמה שזו הזדמנות מצויינת לבדוק האם מדובר בצעד לקראת פתיחת כיוון נוסף בקריירה?

 

ההופעה המדוברת תתקיים רגע לפני חג הפורים, ב-19 במרץ בשעה 18:00, כחודש לאחר גיוסו של הכוכב לצבא, שם אמור לשרת בתיאטרון צה"ל. עוד נודע כי במופע יפציעו כמה אורחים מוכרים נוספים שנחשוף כאן בהמשך. המכירה החלה כבר הערב (א') באתר "לאן".

עם הידיעה על ההופעה כתב חזן: "כשיום ההולדת שלך מתנגש עם הגיוס שלך ואפילו מתחבר לחג הכי אהוב עליך - זה כבר ממש דורש מסיבה. הבאתי את הלהקה הכי טובה, הזמנתי חברים להתארח ואם כבר מסיבת הופעה חד פעמית אז ברור שגם אתם חייבים להיות. מתרגש ממש לפגוש אתכם! ניפגש בקרוב, עומר".

הלב שלנו נמס
הלב שלנו נמס © צילום מסך מאינסטגרם
תגיות
תגובות