תו הכוכב: עומרי סבח רוצה שהחלום שלו יתגשם. צילום: עידן עידו

תו הכוכב: עומרי סבח רוצה שהחלום שלו יתגשם

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. כל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר בראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע - עומרי סבח

לעומרי סבח כבר מגיל צעיר הייתה התשוקה והרצון לעשות מוזיקה, בראיון אישי הוא מספר איך הוא הלך אחרי החלום שלו, איפה הוא עבד על מנת לממן את האולפנים והמטרות שלו, איך הכיר לראשונה את ג'ורדי ומהו הסגנון המוזיקלי המיוחד שאליו הוא משייך את עצמו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלו?

"אני בין הופעה להופעה האמת. אני מטייל בתיכונים רבים בארץ, וזה מדהים".

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"האמת שהתחלתי בגיל ממש ממש צעיר בגלל שזה בא מבית, אבא שלי זמר. ממש מגיל קטן התחלתי להתאהב בעולם הזה שנקרא מוזיקה. התחלתי לעסוק בזה באופן רשמי בגיל 16, במקביל הכרתי את המפיק הראשון שלי, המפיק המיתולוגי שלי - ג'ורדי. זה משהו שהתפתח לאט לאט עם השנים. אם זה לנגן בתזמורת, ללמוד לנגן על קלידים, סקסופון, קלרינט".

לפני כמה שבועות הוצאת שיר בשם "רצה עד אליי", איך הייתה העבודה עליו?

"לא פשוטה. אני בדרך כלל מאוד מעורב בטקסטים והלחנים של השירים שאני מבצע או שאני משחרר, וזאת הפעם הראשונה שבאמת שמעתי משהו מתוך כמה שירים. הייתה לי פגישה עם אופיר מלול, והוא השמיע לי כל מיני שירים שהוא כתב. לא משנה כמה שירים הוא השמיע לי, נתקעתי על השיר "רצה עד אליי" בגלל משפט אחד. העבודה הייתה מדהימה. יש המון נגנים בפנים, המון אנשים מעניינים ויוצרים, זה היה באמת מדהים. וגם התגובה של הקהל מדהימה האמת".

 

האם המוזיקה שאתה יוצר תואמת למוזיקה שאתה מאזין לה?

"לא בדיוק. אני לוקח כל מיני השראות. ההשראה שלי מאוד רווחת אופקים, אני יכול לשמוע כל כך הרבה דברים ובסופו של דבר ליצור את המתכון שלי. זו מן תערובת כזאת של כל מיני דברים שאני שומע, כל מיני אמנים שונים שאני שומע בארץ ובחו"ל, אך בעיקר בארץ".

אילו דברים תרצה לעשות מלבד למוזיקה?

"וואו. שף נראה לי. אני חולה מטבח, זה משהו שמאוד מדבר אליי. בשביל להגיע לאולפן ולממן את כל הדבר הזה הייתי צריך לעבוד, אז הייתי טבח במסעדה שנים, כשהייתי קטן. וזה משהו שהוא תמיד מלווה בגעגוע, תמיד יהיה לך את הגעגוע לילדות לדברים הקטנים האלה, כי היום זה מהופעה להופעה  להופעה, וזה באמת כיף אחד גדול, אבל המטבח תמיד יישאר אהבה".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד כ-10 שנים?

"בית, ילדים, אישה טובה, בעזרת השם כמובן. אני חי את זה אז אני מקווה ומאמין שהדרך תשתלם ובאמת תהפוך להיות יותר ויותר מחוזקת כמו עכשיו, כמו שאני חי את זה היום. קם בבוקר, עושה מוזיקה, נפגש עם יוצרים ואמנים מעניינים, מנגן, כותב ומלחין לאחרים ולעצמי. מקווה שבעוד כ-10 שנים זה כבר יהיה משהו יותר גדול, שהחלום שלי באמת יתגשם, אם זה הופעות מאוד גדולות שאני מדמיין ואם זה דברים שעדיין לא עשו בארץ, יש לי דמיון מאוד מפותח ואני רוצה לממש אותו, ואני מקווה שזה יקרה ושאני אמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב ולקבל מהקהל את האהבה".

מיהו תו הכוכב שלך?

"שלמה ארצי, חד משמעית. אני חושב שהדרך שלו והשירים שלו הם פסקול החיים שלי, אין לי ספק בכלל. יש עוד כמה גם מהדור של היום וגם מהדור היותר קדום, אבל שלמה ארצי זה הפסקול של החיים שלי".

 

 

 

 
תגיות
תגובות