לא בובה, כן קרנף: נטע ברזילי משחררת את "Bassa Sababa". צילום: דניאל קמינסקי

לא בובה, כן קרנף: נטע ברזילי משחררת את "Bassa Sababa"

כמעט שנה מאז זכייתה ב"כוכב הבא" שהובילה אותה לניצחון באירוויזיון עם שיר הבכורה שלה "TOY", נטע ברזילי משחררת הבוקר את הסינגל השני שכולם חיכו לו. האם היה שווה להמתין?

נטע ברזילי היא כוכבת אמיתית. מאז שפרצה אל חיינו ב"כוכב הבא לאירוויזיון" נחשפנו לכשרון חדש ומפתיע במיוחד, משם הדרך לזכייה בתחרות האירופאית הייתה קלה וברזילי הביאה לכאן את הגלאם אחרי עשרים שנות "באסה". כעת, שכבר כולם מצפים בכיליון עיניים לטירוך הבא אחרי סינגל הבכורה שלה "TOY" שהקפיץ אותה בעולם, היא משחררת סינגל וקליפ חדש שהולך לשגע את כולם יותר מהתרנגולים, עד כדי כך שכבר אמש (ה') הוא הודלף בחו"ל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסינגל החדש, "Bassa Sababa", כתבו והלחינו אבשלום אריאל, סתיו בגר ונטע ברזילי כולם גם שותפים ביצירה "TOY". את הקליפ בינלאומי ביים רועי רז וצולם בקייב. על פי הערכות זה הוא הקליפ המושקע ביותר שהופק עד היום לאמן ישראלי.

 

מאז הזכייה הגיעה ברזילי למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי, שברה שיאי צפייה ביו טיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק בעולם, כבשה את אירופה עם סיבוב הופעות מצליח, השאירה חותם ענק בתעשיית המוזיקה העולמית והפכה לאשת השנה במוסיקה בישראל. ואם זה לא מספיק - הכוכבת תצא בקרוב לסיבוב ברחבי העולם כדי לחשוף את השיר החדש.

© צילום: דניאל קמינסקי

על יציאת השיר והקליפ סיפרה נטע: "למדתי השנה דרך הקהל שלי שאני יותר חזקה ממה שנדמה לי שאני. שהאור והשמחה בתוכי והאנשים שסביבי מסוגלים לנצח ביחד את כל החושך שבא מבפנים ומבחוץ. קרנף היא חיה עם עור עבה מאוד, שמגנה על עצמה ועל העדר שלה בתקיפה ולא בבריחה. היא גם חיה בעדרים והם נעים ושורדים יחד. אני מתרגשת לחלוק איתכם את 'באסה סבבה' - המנון חגיגי ומעצים, על יציאה לעצמאות מכל הבחינות, על להיכנס בקושי שבחיים -ביחד- ועם המון שמחה קלילות וצבע". 

© צילום: דניאל קמינסקי
תגובות