תו הכוכב: עידן בקשי משלב צבא וקריירה מוזיקלית. צילום: גיא זלצר

תו הכוכב: עידן בקשי משלב צבא וקריירה מוזיקלית

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום - עידן בקשי

עידן בקשי, זמר ובימים אלה משרת בלהקה צבאית, הפך בשנה האחרונה לאחת מהתופעות המסקרנות ברשת. עם מיליוני צפיות ביוטיוב, מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות והופעות רבות ברחבי-הארץ. שוחחנו איתו על עבודתו בימים אלה ומיהו תו הכוכב שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"אני בלהקה צבאית, קורע את השטח בהופעות מבחינת הצבא, מתכונן כבר מעכשיו להופעות בפורים. אני עובד על שירים חדשים".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"לפני שנתיים וחצי. התחלתי להתעסק במוזיקה כי הרגשתי שזה הדרך שאני יכול לבטא את מה שאני רוצה להגיד. זה נתן לי כוח זה נתן לי ביטחון ונתן לי לעשות משהו שבאמת אני אוהב לעשות".

לאחרונה הוצאת את הסינגל ״יפה לי היום״, איך הייתה העבודה עליו?

"כל שיר חדש זה תמיד כמו פרויקט, אתה משקיע בו, נותן את כל העבודה שלך וכשהוא יוצא הלב שלך פתאום נרגע. אין יותר כיף מזה בעולם".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו? 

"אני מאזין לכל סוגי המוזיקה בארץ ובעולם ומה שאני יוצר מבחינתי זה הכי משדר אותי כלפי הארץ והקהל שלי".

איזה דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"אני מאוד אוהב משחק, אני חולה על זה אני ילד שטותניק. בנוסף לזה היית רוצה גם לבשל, אני מאוד אוהב בישול".

התחלת את הקריירה שלך כשהיית בתקופת התיכון, אתה מרגיש שפספסת חלק מהנערות שלך בעקבות
הקריירה?

"לא, הייתי חופשי ועשיתי הכל. נכון שהייתי מופיע ועובד, אבל תמיד מצאתי את הזמן לחברים, לנישה שלי, להירגע, להינות. זה הכי חשוב. החברים שלי מלווים אותי לכל דרך שאני הולך".

מיהו תו הכוכב שלך?

"מבחינת פרגון, מבחינתי כל ילד שרוצה ומנסה להצליח, גם אם הוא מצליח וגם אם לא, מבחינתי זה שווה הכל, הפרגון זה לא רק לבן אדם אחד ספציפי וזה כלי בחיים. בחרתי את השיחה של שלמה ארצי - ״מלך העולם״ כשהתחלתי את הדרך שלי והתקשרתי לאמא שלי זה היה הצלצול שלה שהתנגן. כל פעם שאני שומע אותו אני נזכר בתחילת הדרך שלי, תמיד היא הייתה אומרת לי ״זה השיר שלך, אתה תהיה מלך העולם״. זה שיר שמחזיר אותך אחורה".

 
 
 
 

 

 
 
תגובות