מולטי טאלנט: כוכבי הטיק טוק שפתחו בקריירות מוזיקה. צילום מסך מיוטיוב+אינסטגרם

מולטי טאלנט: כוכבי הטיק טוק שפתחו בקריירות מוזיקה

כוכבי אפליקצית הטיק טוק לא מסתפקים בלעשות ליפסינג לשירים המוכרים, ועכשיו הם פותחים גם בקריירה מוזיקלית שמכבדת את עצמה

כיום הרשת שלנו מוקפת בשלל אפליקציות ורשתות חברתיות אשר זוכות להורדות רבות כמעט בכל הטלפונים בארץ ובעולם, אך אחת האפליקציות החזקות והמובילות ביותר היא הטיק טוק (בעבר נקראה מיוזיקלי). כוכבי רשת רבים החלו בקריירה מוזיקלית בנוסף לריקודים והליפסינג שהם עושים מול המצלמה, ואנחנו דאגנו להביא לכם את רשימה קטנה שלהם:

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן גריי

לורן גריי היא כוכבת רשת ואחת מכוכבות הטיק טוק המצליחות ביותר בעולם, עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. סינגל הבכורה שלה "My Story" זכה להצלחה רבה, היא שחררה אותו לאחר שחתמה על חוזה עם חברת תקליטים גדולה מאוד. גריי היא לגמרי כוכבת שנשמע את קולה עוד הרבה. אנו רואים פה כוכבת פופ בהתהוות.

 

ליסה ולנה

התאומות האהובות והמוכרות לא ציפו להצלחה שהביאו עמם סרטוני הריקוד שלהם בטיק טוק. מבחינתן הן סה"כ עשו סרטוני ליפסינג וריקוד בשביל הכיף, אך בין רגע הפכו התאומות לכוכבות בינלאומיות. לאחר ההצלחה המסחררת בעולם הטיק טוק, הן החליטו לעלות שלב ושיחררו סינגל ראשון המלווה בקליפ, שעומד כעת על מעל ל-24 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

אריאל מרטין

אחת מכוכבות הטיק טוק המצליחות והאהובות ביותר בעולם היא לא אחרת מאריאל מרטין, הידועה ברשתות החברתיות כ"בייבי אריאל", שזוכה למיליוני צפיות בסרטוני הריקוד והליפסינג. בנוסף, מרטין הוציאה שירים בסגנון מיוחד וחדשני. פופ בשילוב מיוחד של וויב אחר. עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות אנו צופים למרטין עתיד מזהיר.

 

ניק ומקס

ניק ומקס, גם הם כמו הרבה כוכבי רשת רבים ואחרים, הוציאו שיר לאחר הצלחתם המסחררת באפליקציית הריקודים האהובה. השיר של הצמד הישראלי והאהוב על הילדים והנוער "ISLA" זכה לאהבה ופרגון גדול מהקהל, מספר המעריצים שלהם גדל והסינגל המיוחד שלהם כעת עומד על כארבעה מיליון צפיות. אנחנו בטוחים שזו רק תחילת דרכם של הצמד הזה.

 

אנה זק

את אנה זק כולנו הכרנו בתכנית "הבנים והבנות" ומשם הכל היסטוריה. מכוכבת הטיק טוק הגדולה של ישראל, זק הצליחה לפרוץ את גבולות הרשתות החברתיות והחלה בקריירה מוזיקלית מכובדת ביותר, הכוללת שלושה סינגלים שזכו למאות אלפי צפיות, הגיחה אלינו מעולם הקולנוע כשנבחרה לשיר את שיר הנושא של הסרט "עד הקצה - ג'סטה 2", ואף שיתפה פעולה עם אמן בינלאומי - מה שסימן אותה כדבר הגדול הבא.

youtube
 

 

 

 

 
תגובות