סיכומוזיקלי: דודי בר דוד לא לבד ונדב פיליפס מצמרר. צילום: נעם פינבליט

סיכומוזיקלי: דודי בר דוד לא לבד ונדב פיליפס מצמרר

שירים רבים וחדשים יצאו השבוע במוזיקה הישראלית - אז הגיע הזמן לסיכום השבועי שלנו! והפעם: השיר החדש והמוצלח של רן שפיר, החדש של נדב פיליפס שגרם לנו להתרגש וגם, מה חשבנו על הסינגל החדש של גיא ויהל?

כמו בכל שבוע, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, במיוחד בשבילכם, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נדב פיליפס - רחוק מכאן

הזמר הצעיר והמוכשר, נדב פיליפס, שחרר השבוע את השיר החדש שלו, "רחוק מכאן", אותו הוא מקדיש לסבא שלו שנפטר. השיר מרגש, מיוחד, ולא נשמע כמו אף שיר אחר ששמענו, יש בו ייחוד משל עצמו, וכמובן נדב שלוקח את השיר למקום שלו והופך אותו להרבה יותר משמעותי, מיוחד ועוצמתי. ללא ספק לוחץ על כל המקומות הנכונים.

לסיכום: צמרמורת ★★★★★

 

דודי בר דוד - רוצה לבד

אחד היוצרים והזמרים המוכשרים שיש לנו כאן, דודי בר דוד, הוציא השבוע את השיר החדש שלו, "רוצה לבד", אותו כתב והלחין. אין ספק שקולו המדהים של בר דוד הופך את השיר למה שהוא באמת, מרגש ומלא תוכן. יש בו עדינות מסוימת ועם זאת הוא מצליח להביא גם את הצד העוצמתי שבו.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

גיא ויהל - לראות

גיא ויהל נחשבים לאחד מהצמדים המוכשרים ששמענו. השבוע הוכיחו לנו זאת שוב כששחררו את השיר החדש שלהם, "לראות" אותו כתבו והלחינו שניהם. שילוב של מוזיקה מדהימה מצד אחד ומצד שני המילים שיש להן משמעות כל כך עמוקה ומדוייקת, ביחד עם השילוב הקצבי של השיר, פשוט יוצרים יצירת אמנות.

לסיכום: מדוייק ★★★★★

 

אופק פרץ - חארטות

הכוכב העולה אופק פרץ, המוכר לנו גם כ-"אופק המלאך", הוציא השבוע את השיר החדש שלו, "חארטות". סך הכל המוזיקה של השיר טובה, זורמת, וקולו של אופק משתלב מעולה עם המוזיקה, אך משהו בשיר הזכיר לנו כמה שירים מאותו סגנון והרגיש שקצת חסר משהו.

לסיכום: טוב, אבל היה חסר לנו משהו ★★★

 

רן שפיר - אין לך לב

אחרי שהרבה משיריו הפכו למצליחים ומוכרים, הזמר המוכשר רן שפיר שיחרר השבוע את הסינגל החדש שלו, "אין לך לב" שהצליח לרגש ולהפתיע אותנו לטובה! כל המרכיבים בשיר מתחברים לשיר אחד מוצלח במיוחד - המילים שמצליחות לבוא לידי ביטוי ולגעת בנו בעזרת המנגינה המטורפת, העיבוד המדהים של השיר, וכמובן, קולו המרגש של רן שמצליח לתת לשיר ייחודיות.

לסיכום: מוצלח במיוחד ★★★★★

 

שווה האזנה

כוכבת הרשת הצעירה, שירז שוקרון, פרסמה השבוע בעמוד האינסטגרם שלה קאבר  לשיר "הלב שלי", של ישי ריבו, וגרמה לנו להתרגש ולהתאהב, אין ספק שזה לגמרי שווה האזנה!

 

 
 
תגיות
תגובות