גלגל ענק: נוי פדלון מצליחה לרגש אותנו שוב . צילום ערן לב

גלגל ענק: נוי פדלון מצליחה לרגש אותנו שוב

נוי פדלון, הצטרפה לתעשיית המוזיקה בסערה לפני כחודש עם סינגל הבכורה שלה - "סוודר". ומאז, אנחנו לא יכולים להפסיק לשמוע את קולה. היום (ה'), היא משחררת את הסינגל השני שלה

בחודש האחרון הזמרת והיוצרת נוי פדלון פרצה לחיינו לראשונה בסערה. עם סינגל בכורה מרגש ואיכותי, הזמרת המיוחדת כבשה כל פינה אפשרית בארץ. מהרגע ששוחרר השיר ניתן היה לשמוע את קולה בכל זמן ובכל מקום. כעת, לאחר עבודה קשה והצלחה בשיר הראשון "סוודר", פדלון משחררת לאוויר העולם שיר חדש בשם "גלגל ענק".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הוא סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלה. כמו בשיר הקודם, גם הוא הצליח לרגש ולהפנט אותנו. הוא ממשיך את קו היצירה שלה ומוכיח לנו את כשרונה - זמרת ומוזיקאית ייחודית. אם אתם לא יודעים, אז פדלון היא הזמרת היחידה בז'אנר הים תיכוני כותבת, מלחינה ומפיקה בעצמה. בנוסף לסינגל המרגש שהצליח לגעת בנו בכל חלקי הגוף, פדלון משחררת אותו אלינו עם קליפ מושקע.

 

פדלון ללא ספק הצליחה להוכיח את עצמה בפעם השנייה. מאחר שהשיר הראשון זכה לכל כך הרבה אהבה והצלחה, ציפינו מהזמרת החדשה והצעירה שהצטרפה לתעשייה להפציץ גם הפעם. ובהחלט לא התאכזבנו. אם תשאלו אותנו, הסינגל הזה אפילו יצליח וישבור את שיאי הסינגל הקודם.

 

 
תגובות