תו הכוכב: רוני נדלר "מוזיקה מעבירה רגשות הכי מהיר". יוטיוב

תו הכוכב: רוני נדלר "מוזיקה מעבירה רגשות הכי מהיר"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום - רוני נדלר

כבר שנים שרוני נדלר נחשבת לכוכבת ילדים מצליחה ושחקנית תיאטרון מוכרת. לאחרונה החליטה נדלר להתחיל קריירת מוזיקה – סולו, לקהל הבוגר יותר. תפסנו אותה לראיון מיוחד בו היא תספר על החיים, ומי הוא תו הכוכב שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"אני משחקת במחזמר ״סאלח שבתי״ ועובדת על המוזיקה שלי. הייתי הרבה שנים בתחום הילדים, בסדרות, מופעים והצגות. ובעקבות ״סאלח שבתי״ החלטתי שאני חייבת להגיד את מה שיש לי, הוצאתי שיר ראשון שנקרא ״ככה״ ומן הסתם יבואו עוד הרבה אחריו, כיף לעבוד על המוזיקה ולהגיד את מה שאני רוצה בלי פילטרים ובלי צנזורה, זה מרגש מאוד, חיכיתי לזה הרבה זמן והנה סוף סוף זה קורה".

כבר שנים שאת מופיעה במחזות זמר, למה בחרת לפתוח בקריירה מוזיקלית דווקא עכשיו?

"אני באה מבית מוזיקלי, אבא שלי הוא מורה לפיתוח קול ועובד עם תכניות טלוויזיה וראליטי מוזיקלי כמו: ״הכוכב הבא״ ו-״אביב או אייל״. אני גדלתי לתוך עולם המוזיקה, וזה משהו שהיה ברור לי שאעשה. בדרך קיבלתי תפקידים ובכל פעם זה נדחה, נכנסתי לעולם הילדים, ששם מאוד נהניתי והמשכתי עם מחזות זמר. הרגשתי שהמוזיקה כל הזמן ליוותה אותי, זה לא שהייתי רק שחקנית, אני כל הזמן שרתי. אבל עכשיו אני רוצה ליצור, גם בתחום הילדים יצרתי, כתבתי סדרות ושירים לילדים. אבל לא כתבתי את האמת שלי. רק עכשיו אזרתי אומץ לעשות את זה".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"בתור ילדה לא היו הרבה אופציות לחשיפה כמו היום, לא היה יוטיוב ואינסטגרם. החשיפה הייתה דבר שיותר קשה להשיג, היה רק את הפסטיגל. נבחנתי לפסטיגל ואז הייתה את התכנית שנקראה ״בראבו״ וכך לאט לאט זה התגלגל, עשיתי סדרות בערוץ הילדים, ומחזות זמר. המוזיקה תמיד ליוותה אותי, אני חושבת שהיא מעבירה רגשות בצורה הכי מהירה והכי חזקה שיש".

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקלי שאת מאזינה לו?

"הסגנון המוזיקלי שאני מאזינה לו הוא מאוד מגוון ובתוך המוזיקה שלי חבויים המון סגנונות, בין אם זה אלקטרוני, פופ, אתני וכלים חמים. באחד השירים יש כינור ערבי וחליל ערבי. אני אוהבת את המשחק ושילוב בין הסגנונות , כי זה מה שאני אוהבת לשמוע. אני מנסה לקחת מכל תחום את הדבר שאני הכי אוהבת בו, זה כיף להכניס נגיעות בתוך המוזיקה שלי. זה ליצור משהו שהוא מעניין וקצת אחר. יש קו מאוד מסוים בשירים, אבל הם מאוד מגוונים ולכל שיר יש את הצבע שלו".

 

מה עוד מתוכנן בקריירה המוזיקלית שלך?

"לפני למעלה מחצי שנה התחלתי לעבוד עם בחור בשם אלנתן שלום, הכרתי אותו דרך חברה אחרת שהיא כותבת. אלנתן הלחין להיטים גדולים כמו ״מפחד עלייך״ של מירי מסיקה ו-״אמא אם הייתי״ של חנן בן ארי. הוא אחד האנשים הכי מוכשרים שאני מכירה והוא מאוד שונה ממני, אנחנו ממש שני קצוות. מהרגע שנפגשנו ידעתי שזה הבן אדם שאני רוצה שיהיה לצידי. החיבור היה על גבול הקוסמי, התחלנו לעבוד ועברנו תהליך מאוד מרגש ומאתגר כאחד. היו הרבה עליות וירידות, חייתי את השירים האלה כל כך הרבה זמן ופתאום כשאני מוציאה אותם באיזשהו אופן הם כבר לא שלי, הם הופכים להיות של כולם. זה סוג של פרידה ולידה מחדש, זה תהליך מאוד מרגש. זה לראות משהו שהתחלת מאפס קורם עור וגידים, פה זה משהו מיוחד באופן אחר ממה שאני רגילה, כי עד היום יצרתי סדרות ושירים לילדים וכאן אני יוצרת את עצמי באיזשהו אופן ואת המוזיקה שאני רוצה להביא לעולם".

מה תרצי לעשות מלבד מוזיקה?

"אני אשמח להרים מופע משלי עם המוזיקה החדשה, לעשות עוד תיאטרון, מחזות זמר וכמובן שטלוויזיה וסדרות. בלי קשר אשמח להתנסות בעוד דברים שהעולם יציע לי, לי חשוב להיות כל הזמן ביצירה אז עכשיו אני מנסה לגלות עוד מקומות שלא הייתי בהם עד היום, אבל בעיקר אני רוצה להתעסק במוזיקה ובמקום הזה שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן. חשוב לאתגר את עצמנו כל הזמן".

מיהו תן הכוכב שלך?

"יש זמר ויוצר שאני מאוד אוהבת, שהוציא שיר לאחרונה, בעיניי הוא מדהים, הוא זמר ויוצר אדיר, הוא מרגש ונוגע. זה חנן בן ארי שהוציא את השיר ״אלוף העולם״, שיר חדש יחסית שהוא מאוד מרגש ונוגע ללב".

 

 

תגובות