במהירות שיא: השירים שנכתבו בפחות מחצי שעה. צילום: gettyimges.ILBrad Barket, Dia Dipasupil

במהירות שיא: השירים שנכתבו בפחות מחצי שעה

לעיתים תהליך כתיבת השיר לוקח שבועות ואף חודשים ארוכים, אך יש כאלה שנכתבים במהירות שיא. קבלו אותם!

לרוב תהליך יצירת שיר הוא ארוך ומפרך, מכתיבת השיר אל הלחנתו והפקתו יכולים לעבור חודשים ארוכים של עבודה קשה. עם זאת יש שירים שדווקא באים בקלות ובעזרת פרץ של יצירתיות נכתבים במהירות. אספנו לכם חמישה שירים שנכתבו בפחות מחצי שעה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Single Ladies

השיר המזוהה ביותר עם מלכת הפופ, הלא היא ביונסה. מבקרים רבים החשיבו אותו כאחד השירים הטובים ביותר של שנות ה-2000 והוא זכה בשלל פרסים נחשבים ונחשקים. הלהיט הענק נכתב על ידי ביונסה בעצמה יחד עם שלושה כותבי שירים אחרים ב-20 דקות בלבד!

 

See You Again

הבא ברשימה שלנו הוא אחד השירים הנצפים והמרגשים ביותר ביוטיוב. בשלוש שנים בלבד הוא צבר מספר מטורף של יותר מארבע ביליון צפיות! השיר בעצם נוצר לזכרו והנצחתו של השחקן פול ווקר שכיכב בסרטי "מהיר ועצבני" ונהרג בתאונת דרכים קשה. הכאב הגדול על אבדה של אדם כל כך מוכשר גרמה לכותבי ומבצעי השיר, צ'ארלי פות' והראפר וויז קליפה, לכתוב אותו ב-10 דקות בלבד!

 

Just Dance

לאחרונה אנו נתקלים בהמון כשרונות ויכולות חדשות שלא ידענו שיש לליידי גאגא ואחד מהם הוא כתיבת שירים במהירות על. את השיר "Just Dance" כתבה גאגא יחד עם עמיתיה ב-10 דקות, פחות מהזמן שלוקח לנו לשים מצעים על המיטה.

 

Rap God

השיר הבא אחראי על אחד השיאים המרשימים ביותר בעולם במוזיקה, הוא השיר עם הכי הרבה מילים (1560 מילים בשש דקות). השיר נכתב באותו הזמן בדיוק, בשש דקות בלבד ומבצע השיר אמינם אף הודה כי השיר הוא אילתור אחד ארוך ומאוד מהיר. עוד עובדה מדהימה היא שהוא שר יותר משבע מילים בשנייה אחת, אנחנו לא יכולים לחשוב שבע מילים בשנייה ובטח לא לשיר מה שמוכיח שאמינם הוא לגמרי יחיד בדורו.

 

Super Bass

השיר שסוגר לנו את הרשימה הוא של מי שהוכיחה שמוזיקת הראפ לא שייכת רק לגברים, כמובן שאנחנו מדברים על ניקי מינאז'. השיר שלה, "Supper Bass" שאורכו שלוש וחצי דקות, נכתב בזמן שיא של חמש דקות בלבד!

 
תגובות