מרגיש בבית: רן דנקר בקליפ עם אסי עזר. צילום מסך מהקליפ

מרגיש בבית: רן דנקר בקליפ עם אסי עזר

רן דנקר ממשיך לעבוד על הקריירה המוזיקלית והבוקר (ב') שחרר קליפ לשיר "בית" בכיכובו של המנחה האהוב אסי עזר. "אני היום יותר בבית מאי פעם ועדיין זה מסע", חשף דנקר

הגיע הזמן לקבל עוד קצת מרן דנקר שחזר אלינו בתקופה האחרונה היישר לפלייליסט המוזיקלי, הבוקר (ב') השתחרר קליפ חדש ומרגש שלו עם אסי עזר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר "בית", אומנם לא חדש. הוא יצא ביחד עם שאר אלבום הקאמבק של דנקר, "משהו אחר" בנובמבר 2018, אלבום שבאופן אישי גרם לנו להתאהב ולעבור מסע ביחד עם רן לאורכו. כעת החליט הזמר לשדרג אותו עם קליפ מיוחד.

״בית״ הוא שיר העוסק באכזבה של בן זוג אחד מעצמו בזוגיות כשכבר מלכתחילה, ידע שהוא לא רוצה כפי שרצה בתחילתה את החום והמחסה של בן הזוג השני. הוא ממשיך ומספר כי בן זוגו עשה טעות בכך שפיתח כלפיו ציפיות ורגשות אפילו ״בית״ וזאת משום שדפוס התנהגות זה אופייני לו וכי זה מי שהוא. המילים המדויקות והמסר החזק של דנקר רק מתעצם עם המנגינה הייחודית והגשת השיר שלו בצורה ייחודית לא פחות.

 

בנוסף לשיר כה מדהים מתווסף קליפ בשיתוף פעולה עם אסי עזר שגורם לנו לראות את יכולות המשחק של עזר ודנקר במיטבן. ניתן לראות מערכת יחסים מפורקת בקליפ בין עזר לדנקר כשאסי ממוקד בבית, בשקט ובזוגיות בעוד שרן מבולבל, לא רגוע ולא מעוניין להיות ב״בית״ שבנה לו אסי. בשילוב עם השיר ובימוי כל כך טוב קשה לנו מאוד שלא להעלות דמעה.

עם עליית הקליפ פרסם דנקר באינסטגרם שלו: "השיר הזה נכתב לפני שש שנים, כשהייתי כבר עמוק בתוך הזוגיות עם איתי. חשבתי שכשאהיה עם גבר הכל יסתדר. אמצא תשובה, אהיה רגוע ומאושר. אבל ההרגלים הישנים כנראה לא מבחינים בין גבר לאישה וכמו תמיד כשטוב לי, רציתי לברוח. השיר הזה הוא על הקושי להישאר ביחסים. על המסע של כולנו לאפשר לעצמנו להיות נאהבים ולחפש את הבית שלנו בלב. אני היום יותר בבית מאי פעם ועדיין זה מסע... השמעתי לאסי עזר את השיר לאחר שהוקלט (בעזרת גיא ויהל הנפלאים). אסי שמע ואמר לי ״אם פעם תעשה לזה קליפ תקרא לי״, אז כך עשיתי. החוויה איתו הרגישה הכי טבעית ואינטימית".

תגובות