סיכומוזיקלי: עדן בן זקן מקפיצה באלבום הרביעי שלה. צילום: אדריאן חמיאס

סיכומוזיקלי: עדן בן זקן מקפיצה באלבום הרביעי שלה

עוד שבוע חלף לו מהר ועמו שירים רבים. אז אם הייתם כל כך עסוקים בלהבריק את הבית לקראת חג הפסח שממש בפתח הדלת, בואו להשלים איתנו פערים ולשמוע את השירים החדשים שיצאו השבוע. והפעם: נוי פדלון לא מאכזבת, עדן בן זקן מקפיצה, אייל גולן ממשיך להפציץ באלבום החדש וגם: מי יצר שיר על קלישאות שאומרות לבנות?

אם הייתם עסוקים במהלך כל השבוע בלעזור להורים לנקות את הבית לקראת חג הפסח שיחל היום בערב, ולא הספקתם להתעדכן בשירים הכי חמים שיצאו השבוע, אז בדיוק בשל כך יש לכם אותנו. דאגנו לאסוף לכם את השירים החדשים והכי מעניינים שיצאו השבוע. האזנה נעימה וחג שמח!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נוי פדלון - מפחיד

עוד לא הספקנו להתאושש מהשיר האחרון "גלגל ענק" וכבר הזמרת והיוצרת המוכשרת - נוי פדלון, שנכנסה אלינו השנה בסערה, הוציאה השבוע שיר חדש. לסינגל קוראים "מפחיד", וכמו בכל שיריה הקודמים, גם הפעם פדלון לקחה חלק בכתיבת והלחנת השיר, והאמת שהיא בהחלט לא אכזבה!

לסיכום: מפחיד כמה שזה יפה ★★★★

 

יובל בן דוד - מה נשאר לי

הזמר והיוצר יובל בן דוד, שכיכב לפני כמה שנים בראליטי השירה "דה וויס", שיחרר אלינו השבוע שיר שני, לאחר שנה של שקט. לסינגל של בן דוד קוראים "מה נשאר לי", המנגינה שלו קיצבית וכיפית, והיא משתלבת בצורה מדהימה עם הקול המיוחד של הזמר. אנחנו לגמרי אהבנו ומאחלים בהצלחה!

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

אייל גולן – האלבום, "הפוך מהיקום"

השבוע, אייל גולן, אחד מן הזמרים הגדולים ביותר שראתה התעשייה שלנו, שיחרר אלינו אלבום חדש עם שירים מהממים, וביניהם: "ממחר", "אחי אמר לי", "כמה טוב שבאת", "לונדון" – שלקליפ שלו צולמו הזמר לצד בת זוגו, דניאל גרינברג, ועוד שירים כאלה ואחרים. גולן שילב באלבום צלילים ורמיזות מז'אנרים וסגנונות שונים, על מנת להעניק לנו מוסיקה משובחת במיוחד. הוא בהחלט הצליח!

לסיכום: וואו ★★★★★

 

עדן בן זקן – אלבום רביעי, "חיים שלי"

השבוע הזמרת האהובה והמוכשרת שיתפה אותנו באלבום הרביעי שלה. באלבום המדובר יש 12 שירים, שכל אחד ממנו יותר מוצלח מהקודם. השירים שבלטו במיוחד ואנחנו כבר מסמנים אותם כלהיטים החדשים של הקיץ הם: "חצי מדינה", "תרקדו", ו"איך אתה יודע" שאותו בן זקן כתבה והלחינה בעצמה, לראשונה! כל שירי האלבום גרמו לנו לרקוד, והם לגמרי הולכים לככב במסיבות שלנו.

לסיכום: קצבי ומקפיץ ★★★★★

 

שווה האזנה

הזמר האהוב עלינו העלה בשבועיים האחרונים כמה סרטוני שירה מצחיקים, אך יש אחד שאהבנו במיוחד. אליעד נחום אסף את כל הקלישאות שגברים אומרים לבחורות ויצר מזה סרטון שירה מצחיק ושנון במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו. אנחנו אהבנו את המקוריות ואת התוצאה המרשימה, ואם אתם רוצים ליהנות מקול מדהים ובו זמנית גם לצחוק - אתם חייבים לשמוע את זה!

 

 

 
תגובות