סיכומוזיקלי: הגרסה הצרפתית לעומר אדם. צילום מסך מהסדרה

סיכומוזיקלי: הגרסה הצרפתית לעומר אדם

שבוע נוסף (באווירת האירוויזיון) הסתיים לו ואיתו שירים רבים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אספנו לכם אותם. והפעם: התקווה 6 בשיר חדש, עידן רייכל מרגש אותנו וכוכב "פוראבר" בקאבר מטורף לעומר אדם

בין כל מופעי האירוויזיון שממלאים אותנו בכל מקום, יש גם כמה שירים חדשים שיצאו השבוע וללא קשר לתחרות הגדולה. גם השבוע אספנו לכם את השירים הכי חמים שיצאו. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

התקווה 6 - העברית החדשה

אחת הלהקות האהובות ביותר במוזיקה הישראלית, הלא הם התקווה 6, הוציאו השבוע את השיר החדש שלהם, "העברית החדשה", אותו כתב והלחין סולן הלהקה, עמרי גליקמן. השיר מדבר, בעיקר, על השינויים של השפה העברית והשימוש בעוד שפות בתוכה, יש לו קצב שעושה לנו חשק לרקוד ולשמוח, או בקיצור, מוזיקה מעולה, מילים בעלות משמעות ולהקה פשוט מטורפת.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

עידן רייכל - עכשיו נשארנו שנינו

עידן רייכל, אחד מהיוצרים המוכשרים והמדויקים שיש לנו כאן, שיחרר אלינו השבוע שיר חדש, "עכשיו נשארנו שנינו", שכתב והלחין אותו ביחד עם דולב רם ופן חזות. השיר מהמם, מרגיע ועושה תחושות טובות, שילוב של מוזיקה מתאימה בדיוק למילים והופכת את השיר בדיוק למה שהוא. אין לנו ספק שהמוזיקה של רייכל היא עולם ומלואו.

לסיכום: תנו לנו לשמוע את זה שוב ושוב ★★★★★

 

עידן ואלמוג לזר - מה שנשאר ממך

צמד האחים, יוצאי תוכנית הריאליטי "אקס פקטור", שיחררו השבוע את הסינגל החדש שלהם, "מה שנשאר ממך", ואין לנו ספק שהשניים האלו יכולים להגיע עוד רחוק. השיר ממכר וקליט, אפשר לשמוע ששני האחים שרים מהלב ומהנשמה שלהם ונותנים את כל כולם, וזה משתלם להם, כי זה פשוט יפה בטירוף.

לסיכום: מוצלח ★★★★

 

הבי לוי ולוקץ'- נחיתה

שילוב מסקרן ומעניין בין הזמר לוקץ' לבין המפיק המצליח בארץ ובעולם, הבי לוי, בשיר החדש שלהם, "נחיתה", שבו לוקץ' על המילים והראפ והבי לוי על ההפקה המוזיקלית המטורפת. השיר ממכר מאוד, עם ביט וקצב שעוד לא שמענו בשום מקום אחר, שילוב מצוין בין השניים שהופכים את השיר הזה להכי טוב שיכול להיות.

לסיכום: מטורף ★★★★

 

מאור גמליאל- מישהו לעכשיו

הזמר המצליח מוכיח לנו שהוא ממשיך להצליח ומוציא את הסינגל החדש שלו, "מישהו לעכשיו", וזה נשמע לנו כמו הלהיט הבא, רק יצא וכבר נמצא מקום ראשון בסרטונים החמים. השיר להיט, ממכר, פופי וקצבי במקומות הנכונים, או בקיצור, עפנו על זה ואנחנו לא מפסיקים לשמוע את השיר.

לסיכום: הלהיט הבא ★★★★

 

שווה האזנה

מה קורה כשלוקחים את אחד השירים הכי מצליחים שהיו פה, לוקחים שחקן מוכשר (שהוא גם זמר מוכשר), הלא הוא זאק פקיאל ונותנים לו לשיר בצרפתית את השיר בסדרה המצליחה "פוראבר" שבערוץ טין ניק. התשובה היא, סיפור הצלחה, ללא ספק אהבנו!

 
תגובות