אל תחפשו אותם: השיר הרשמי של אירועי חודש הגאווה. צילום: משה נחומוביץ

אל תחפשו אותם: השיר הרשמי של אירועי חודש הגאווה

בקרוב ייפתח חודש הגאווה הבינלאומי, ולכבוד המצעד השנתי שנערך בישראל בכל שנה בערים שונות האחיות כרקוקלי ומאור אדרי משתפים פעולה ויוצרים שיר וקליפ מיוחדים בנושא חודש הגאווה, קבלת השונה והאחר ואהבת הזולת

הבוקר (ג’) שחררו מאור אדרי והאחיות כרקוקלי את השיר הרשמי לפתיחת אירועי חודש הגאווה, ״מי מחפש אותי״, שישמש כשיר הרשמי של המצעד התל אביבי. שיתוף הפעולה הזה מביא אלינו שיר קצבי במיוחד, שגורם לנו לרצות לרקוד, ועם קליפ צבעוני, מלא ריקודים וכיפי בנושא קבלת השונה והאחר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בקליפ, שנעשה ביוזמת עם Google ישראל ובשיתוף עיריית תל אביב – יפו וכאן גימל, אפשר למצוא עוד הרבה שמות חמים בעולם המוזיקה והבידור הישראלי, כמו לוסי אהריש שמביאה לביטוי את נושא החתונה הערבית והשונה בקהילה הישראלית, ואת שמחה גואטה, יוצאת ריאליטי ״הישרדות״ שמבטאת כאן שמשקל זה רק מספר על צג ועוזרת לבני נוער רבים בישראל להיות שלמים עם מבנה גופם, ולהתגאות בו. וכמובן המסר החשוב מכולם, שצריך לקבל ולאהוב את הזולת - גם אם הם שונים מאיתנו.

 

בקליפ אפשר לראות מסרים עצומים שבאים לידי ביטוי בדרכים נוגעות במיוחד, ההופעות הקטנות של הסלבס האהובים והמוכרים והזרימה והקצב של השיר הכיפי הזה. שמחה גואטה, לוסי אהריש, תאלין אבו חנא ועוד מראים לנו כאן שצריך להפסיק להיות גזעניים, ונושא הגזענות שחזק מאוד בישראל ובעולם צריך להיעלם, ולשם כך יש פעולות רבות שמתקיימות בעולם וביניהן מצעדי הגאווה המפורסמים. השונה הוא אנחנו, והיום, במאה העשרים ואחת, להיות שונה זה הטרנד, זה מה שהופך אותך למיוחד וזה מה שהופך את העולם שלנו לכל כך יותר מעניין, מלא צבעים, צורות, גדלים וסוגים.

תגובות