חמש בום: עומר אדם משחרר חמישה סינגלים בבת אחת. אינסטגרם (@omeradam10)

חמש בום: עומר אדם משחרר חמישה סינגלים בבת אחת

לאחר שהודיע כי יופיע בקיץ הקרוב במופע מיוחד בפארק הירקון בתל אביב, עומר אדם פותח את סוף השבוע עם חמישה סינגלים בהפתעה. אז מה חשבנו על כל אחד מהם?

הזמר ששבר כל שיא אפשרי - עומר אדם, ממשיך בצעדי ענק לכבוש עוד פסגות בתעשיית המוזיקה הישראלית. לאחר עבודה ממושכת ומופעים רבים, אדם משחרר הבוקר (ה') חמישה שירים חדשים שהפתיעו אותנו במיוחד: ״יום שישי", "תיתן לה פרחים", "טמפרטורה", "שיר הרווק" וגרסה חדשה ללהיטים הגדולים של הזמר המזרחי ״תגידו לה & אהבה מטורפת". את השירים החדשים הוא מוציא לאחר שהודיע אמש על הופעה מיוחדת בפארק הירקון תל אביב שתתקיים בקיץ הקרוב, ולראשונה בישראל תיבנה במה של 360 מעלות בפארק המפורסם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טמפרטורה

השיר הראשון הוא "טמפרטורה" נכתב על ידי דורון מדלי. שיר שמתאר את הקיץ הישראלי עם הטמפרטורה הגבוהה ביותר. ים, פירות ושמש גדולה שמלווה אותנו לאורך כל הקיץ. השיר הוא שיר מסיבות ושיר לצורך להיט, המסר שאנו יכולים לקחת מהשיר הזה הוא להנות מהקיץ הישראלי ולקחת את החופש לנוח וכמובן לשמוע את השיר הזה בלי הפסקה. עם זאת - לא מדובר בשיר הכי חזק מבין החמישה ששוחררו.

 

שיר הרווק

השיר השני הוא "שיר הרווק" שנראה שמתאר את חיו של אדם בצורה טובה. בשנה האחרונה נקשרו לשמו של אדם זוגיות עם נשים שונות ובימים אלה נראה כי אדם הוא רווק. שיר זה נכתב על ידי דורון מדלי. מילותיו מתארות חיים ללא גבולות שאתה בתור רווק אך לא שוכח את האקסית ואומר "את מלכה", "שמך בלב מקועקע". עם כמה שמדובר בשיר הרווק כמובן שהיא אפשר להתעלם מהאהבה שהייתה לאדם למלכה המדובר ששמה מקוקע בליבו. מדובר בשיר טוב כיף לשמיעה אך ציפינו ליותר מהשיר הזה.

 

תגידו לה & אהבה מטורפת

השיר השלישי הוא בעצם שילוב של שני להיטי ענק מהעבר שהם נכנס צאן ברזל בזמר הים תיכוני. מדובר ב-"תגידו לה" ו"אהבה מטורפת" שהופכים כאן למשאפ מיוחד שכולו כבוד לז׳אנר. השילוב של שני השירים מיוחד וחדשני והוא מראה צד חדש בשני השירים האהובים. הקול של אדם מוסיף לשירים ובהחלט נותן להם את הכבוד הראוי ואת הבמה בז׳אמר בגרסת 2019.

 

יום השישי

השיר הרביעי ששיחרר אדם והשיר שהכי הפתיע אותנו מהחמישה - "יום השישי", את מילות בתי השיר כתב אדם עצמו ביחד עם אבי אוחיון ופזמון השיר הוא מהמקורות (מילות קידוש שישי). שיר שמצד אחד קליל וזורם בבתים שמספרים על איך הימים עוברים בשבוע, החגיגות של יום חמישי עד השעות הקטנות של הלילה ולצד זה הניגודיות של המסורת היהודית בפזמון שהוא בעצם תפילה. אהבנו מאוד ורואים בשיר זה להיט גדול משיריו של אדם, יכול להתאים גם למסיבות אך עם זאת גם לזמנים שרוצים להירגע ולהיזכר ביום שישי ובקדושה שלו. אחד השירים הטובים שלו בגל הזה.

 

תיתן לה פרחים

השיר האחרון שסוגר את חמשת השירים הוא "תיתן לה פרחים". סגנון השיר הוא הסגנון שאנו רגילים מאדם. מוזיקה מעט יותר שמחה שללא ספק תהייה להיט ענק של חתונות. השיר מדבר על מישהו שאוהב מישהי כל כך ונותן לה הרבה דברים כמו פרחים וכפי המשפט "אתה אוהב אותה קצת יותר מדי". השיר סוגר את חמשת השירים באווירה טובה וכיפית. וגם הוא נמנה מבין השלישייה המועדפת עלינו מבין החמישה.

 
תגיות
תגובות