הקיץ כבר כאן: הלהיטים שיחממו לנו את הקיץ הקרוב. יוטיוב

הקיץ כבר כאן: הלהיטים שיחממו לנו את הקיץ הקרוב

ממש עוד מעט מתחיל הקיץ רשמית, ואיתו המסיבות, החופש והכיף. אספנו לכם כמה שירים שבקיץ הקרוב יושמעו בכל פינה!

השנה סיפק לנו עולם המוזיקה מגוון להיטים חדשים וכיפיים, ממגוון סגנונות - הפופ, המוזיקה הלטינית, ושירי הנשמה האהובים. אספנו לכם כמה להיטים שבקיץ הקרוב יעיפו אתכם אל השמיים, יטריפו אתכם ולגמרי יחממו לכם את הקיץ הקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Me!

טיילור סוויפט האהובה שחררה אלינו לפני כחודש שיר שפשוט לא יוצא לנו מהראש ומלא במסרים חיוביים ומלאים הערכה עצמית שרק מחממים לנו את הלב. ברנדון יורי, סולן להקת "פאניק! אט דה דיסקו" מתארח שם ויחד הם מביאים לנו קליפ לגמרי מיוחד ופשוט מתוק עם אפקטים מקסימים שגורמים לנו להרגיש בתוך עולם של ילדים ותמימות. השיר המדובר להפוך לאחד הלהיטים הכי מדוברים של הקיץ הזה, עם כל הקסם והיופי שלו.

 

Con calma

לפני מספר חודשים הביא אלינו דדי יאנקי בשיתוף פעולה עם הראפר סנואו את "con calma", שיר ספרדי שמושמע בכל מקום ובכל זמן בכל רחבי העולם. השיר הזה לגמרי מרענן אותנו ומביא עוד פן של שיר לטיני כיפי שמתאים לכל ריקוד אפשרי. יאנקי מצליח לחמם לנו עוד יותר את הקיץ הישראלי והרותח הזה, דרך שיריו.

 

I don't care

לאחרונה אד שירן החליט להפתיע אותנו והודיע על אלבום שכל שיריו הוא שיתופי פעולה, השיר הראשון ששיחרר שירן הוא שיתוף פעולה עם ג'סטין ביבר. שיתוף הפעולה הזה עושה לנו רק טוב, ואנחנו נהנים ממנו מושמע בכל מסיבה, בכל חנות, ובכל מקום אפשרי. השיר כבר עכשיו תפס תאוצה, ומשגע את העולם עם הקליפ המוזר אך המצחיק, והשיר הקליל והכיפי שמחזק את השילוב בין הסגנונות.

 

if I can't have you

השיר הזה חדש לגמרי אבל מושמע בכל מקום תמיד- ובצדק: שון מנדס המוכשר מביא לנו שיר בוגר לצד הקלילות במוזיקה שלו שאנו רגילים אליה. הקול המקסים והעדין שלו והאווירה המדהימה של השיר הזה, עם אופי ויופי קיצ'י במיוחד, הופכת את כל החוויה לחמימה ונעימה. מנדס הצעיר רק מוסיף לאווירה של השיר עצמו כמויות של אהבה וקצב, וזה מרגיש כאילו השיר פשוט תפור עליו. כבר ציינו שאנחנו לגמרי שבויים בקסמיו של הזמר ולחלוטין מנדס ארמי?

 

Sucker

שיר החזרה האייקוני של שלישיית האחים הכי יפה בעולם המוזיקה - האחים ג'ונאס. ניק, ג'ו וקווין לא יוצאים לנו מהראש, ופשוט איחו לנו מחדש את הלב כשהוציאו את השיר הקליל והכיפי הזה. שיר שמושלם לקיץ, מחמם את הלב ומטריף לנו את הראש לגמרי. השיר הזה כל כך הולך להיות אחד מהלהיטים החמים בקיץ הזה, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות שהחופש הגדול יתחיל רשמית וחודשי יולי-אוגוסט החמים יגיעו אלינו כבר.

 
תגובות