סיכומוזיקלי: שפיטה מהפנטת וגיל ויין בסינגל חדש. צילום עטיפה: זהבית לגאלי

סיכומוזיקלי: שפיטה מהפנטת וגיל ויין בסינגל חדש

שוב הגיע לו יום שישי ואיתו שירים רבים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. אז בין אם אתם מנצלים את הסופש כדי לישון, לבלות עם חברים, ללמוד או סתם לא לעשות כלום- בואו ותשמעו את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית

במיוחד בשבילכם אספנו את כל השירים החדשים והלוהטים, למה אתם מחכים? לחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גיל ויין מארח את ניב דמירל - לחבק אותך

שיתוף פעולה חדש ולא פחות ממפתיע בין שניים מהזמרים המוכשרים בעולם המוזיקה הישראלית - גיל ויין וניב דמירל. ויין עצמו כתב והלחין את השיר ואילו דמירל שר ומרגש אותנו בקול העדין אך העוצמתי שלו. השיר מצד אחד קליל, עושה אווירה שמחה אך מצד שני הוא לגמרי ממכר, פופי וקליט, איזה כיף שיש אמנים מוכשרים כמוהם במוזיקה שלנו!

לסיכום: ממכר ★★★★★

 

רוני נדלר - את

הכוכבת, הזמרת והשחקנית, רוני נדלר, הוציאה השבוע את השיר החדש שלה, "את" שהיא בעצמה כתבה את מילות השיר. הטקסט מדהים ואם עוצרים לרגע ומקשיבים אפשר להבין שבאמת יש מאחורי הכל משמעות, המוזיקה קצבית ולא דומה לשום דבר אחר ששמענו. וקבלו עובדת בונוס, בקליפ מככבות כוכבות שכולנו מכירים: מחני נחמיאס דרך דין הפנר ודפנה דקל.

לסיכום: מיוחד ומטורף ★★★★

 

אלסי דול - אני לא צריכה

אם במקרה לא שמעתם עד היום את השם אלסי דול, אנחנו מציעים לכם לעצור הכל ופשוט להקשיב לשיר החדש שלה שיצא השבוע, "אני לא צריכה". שיר ממכר עם קצב מסחרר ומטורף, מנגינה קצבית ומעיפה. אין לנו ספק שמחכה לה עוד עתיד וכבר מחכים לדברים שיבואו.

לסיכום: וזאת רק ההתחלה ★★★★

 

עידו מימון מארח את גיא מזיג- לתפוס אותה

המפיק המוזיקלי עידו מימון הוציא השבוע את השיר החדש שלו ובו הוא מארח את האחד והיחיד - הזמר גיא מזיג, עם הקול הייחודי שלו שפשוט לא שמענו כזה בשום מקום אחר. לשיר יש אנרגיות מטורפות, הוא פופי וכיפי, קליט ועושה מצב רוח סופר טוב, או בקיצור - אנחנו ממש אהבנו.

לסיכום: אהבנו! ★★★★★

 

אביתר בנאי ותמיר מוסקט - רחמים

שיתוף פעולה חדש ומיוחד בין האמן והיוצר אביתר בנאי לבין חבר להקת בלקן ביטבוקס, המפיק המוזיקלי תמיר מוסקט, בשיר חדש "רחמים" שאותו כתב אביתר בנאי והלחין ביחד עם מוסקט. משמיעה ראשונה אולי קצת קשה להכיל את כל המילים, אך מהשמיעה השנייה אפשר להיכנס לתוך השיר, לעומק ולמשמעות שלו שאליה מתייחס בנאי בשירו, שיר מהפנט וקסום שפשוט אי אפשר להפסיק לשמוע אותו.

לסיכום: קסום ועמוק ★★★★★

 

שווה האזנה

במסגרת פרסומת לחברה "טרמינל איקס" ביצעה שפיטה קאבר מחודש ומעובד לשיר המוכר והידוע "אמור שלום" של להקת שוקולד מנטה מסטיק. וכמו תמיד, שפיטה מצליחה להמיס אותנו ולהפנט אותנו בכישרון העצום שלה!

 
תגובות