על קירל וסטטיק ובן אל: השיר החדש של מה קשור. צילום: משה נחמוביץ, אלון שפרנסקי

על קירל וסטטיק ובן אל: השיר החדש של מה קשור

השלישייה הכי מצחיקה בישראל, "מה קשור", שחררו היום (ג') סינגל חדש המשלב שמות של אמנים, ממש כמו ב"תנו לו צ'אנס". מה חשבנו עליו?

שלישיית הקומיקאים "מה קשור" שחברים בה ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי ידועים כבר שנים בתעשייה הישראלית. כידוע, חלק מהמערכונים שלהם כוללים שירים שהפכו לחלק מהתרבות הישראלית – "תנו לו צ'אנס" ואף שיתוף פעולה עם אייל גולן בשיר "דבש בשפתיים". היום (ג') השלישיה משחררת שיר חדש בשם "עוד לילה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מדבר על הרצון של החבורה ליצור שיר משלהם, אך לא סתם שיר - הם רוצים ליצור להיט. הטוויסט הוא בכך שהם לוקחים השראה מהזמרים האחרים שמוכרים לנו מאוד, זמרים שצברו השגים גבוהים בעבודתם בתעשיית המוזיקה ומשלבים אותם בתוך מילות השיר. כמו נועה קירל, סטטיק ובן אל, אגם בוחבוט, אייל גולן ומשה פרץ שגם שותף לכתיבה וההלחנה השיר. ללא ספק סינגל שעורר נוסטלגיה למה שעשו בעבר עם "תנו לו צ'אנס" ועם זאת מחדשים בסגנון אחר.

 

הקומדיה המזוהה עם השלישייה ניכרת בשיר, שהפך אותו גם למצחיק כמו שרק הם יודעים, מנגינת השיר קליטה שכבר בשמיעה ראשונה שלו אי אפשר להפסיק לזמזם אותו. "מה קשור" הוכיחו לנו כבר לא פעם שהם מצטיינים בכל מה שהם עושים. ככה זה שעובדים עם החברים הכי טובים. אנחנו מקווים שהשלושה יוציאו לנו עוד שירים ופרויקטים כמו שאנחנו אוהבים לשמוע ולראות מהם.  

תגובות