קאמבק היסטורי: טיילור סוויפט וקייטי פרי משלבות כוחות. צילום מסך מיוטיוב

קאמבק היסטורי: טיילור סוויפט וקייטי פרי משלבות כוחות

טיילור סוויפט החליטה להפתיע אותנו ובגדול - ושחררה קליפ צבעוני, גאה ומרגש מאוד לשיר שהוציאה לפני כשבוע, השני מאלבומה - “you nee to calm down”. כל הפרטים

ממש עכשיו שחררה אלינו הזמרת האהובה שלא נחה לרגע קליפ חדש, צבעוני ועם המון מסרים. לשיר השני מאלבומה, מיד אחרי “me”- ״you need to calm down״. בקליפ המקסים הזה משתתפים המון סלבס מהקהילה הגאה, ביניהם אלן דנג׳רס המדהימה, המראיינת ובעלת תוכנית הבידור המוכרת באמריקה - ״the Ellen show״. היא אירחה בעצמה את סוויפט כמה פעמים, וגם לא מזמן - ואף רמזה בהחלט על השתתפותה בקליפ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אורחת הכבוד של הקליפ היא לא אחרת מאשר הבסטי האהובה, קייטי פרי, שממש לא מזמן הזמרות האהובות חזרו להיות החברות הכי טובות - והתגברו על כל המכשולים. בקליפ אפשר לראות את סוויפט עם חליפת-תחפושת של צ׳יפס, ואת פרי בתחפושת האייקונית שלה בתור ההמבורגר (התלבושת העצומה שלה מהמט גאלה) - ויחד הן עושות סלואו קטנטן מרגש ולגמרי גורמות לנו להזיל דמעה על החברות שהמדהימה הזו שחזרה ובגדול.

 

הקליפ צבעוני מאוד, עם הרבה גאווה, כיאה לחודש הגאווה שכעת בעיצומו - ומסרים חזקים כגון קבלת השונה והאחר ואהבתו. הסלבס הגאים שמופיעים שוב ושוב בקלים רק מחזקים את המסרים האלה, והקליפ הזה פשוט מלא באהבה, טוב, צבעוניות, וגאווה. יש לנו אושר בלב כשאנחנו רואים את הקליפ המקסים הזה והקאמבק המרגש של הבסטיז האהובות, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות שטיילור וקייטי יפתיעו אותנו, ויוציאו יחד שיר שימשיך את רגשות האהבה האלה.

 

 
תגובות