תו הכוכב: מתן מועלם בדרך לפסגה. לינקטון

תו הכוכב: מתן מועלם בדרך לפסגה

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום מתן מועלם

מתן מועלם רק בן 19, וכבר פותח בקריירת מוזיקה עם השיר החדש והראשון שלו-  "סימנים" שאף כתב בעצמו והלחין יחד עם מישה קירקילן. תפסנו את מתן לשיחה קצרה, והוא סיפר לנו מה עשה לפני שהתחיל עם המוזיקה, הכול על הסינגל החדש שלו ועוד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"בימים אלה אני מתכונן לסינגל, מכין את עצמי, כל ההכנות כמו שצריך, עם כל האנשים שלי. אני עובד עם מישה קירקילן, אם את מכירה, אני עם מורן יונה, יחד אנחנו עובדים ומכינים את כל השטח... במה שצריך בעזרת ה'. מחר כשהסינגל ייצא בעזרת ה', מתכוננים לכל האינסטגרם, הפרסומים, ובעזרת ה' נראה".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"התחלתי להתעסק במוזיקה בתחילת כיתה י'. הייתי שחקן כדורגל, נפצעתי בברך, אבל תמיד ידעתי שהייתי קשור למוזיקה,זה לא היה משהו חדש. אבל נפצעתי בברך, ואז אמרתי ברוך ה', הכול לטובה, וכנראה עכשיו אוכל להתחיל עם זה באמת ולהתחיל להתקדם הלאה, וזהו, פגשתי את מישה, והתחלנו לעשות דרך ביחד. ככה כתבנו את הסינגל האחרון, מה שעכשיו אני מוציא, הסינגל הראשון שלי, "סימנים".

הוצאת את השיר הראשון שלך, "סימנים". איך ההרגשה?

הרגשה מדהימה, מרגיש כאילו יש לך ילד, באמת, אני כבר יש לי אחיות קטנות אז אני מכיר את ההתרגשות, ובאמת, הרגשה מדהימה, תראי רק הזמן יעשה את שלו".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?

" את האמת, בחלק מהמקרים. אני שומע הרבה סגנונות, שומע אם זה טורקית, אם זה יוונית, אם זה אנגלית... וגם ישראלי עכשווי. משתדל לגוון עם הסגנונות, עם השירה כדי לקבל כמה שיותר השראה ולדעת כאילו לאיזה כיוונים ללכת, לאן אני פחות מתקדם".

אילו דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"מלבד מוזיקה, אני מאמין שאחזור לכדורגל מתישהו, אם זה בתור תחביב או סתם כי בא לי. כאילו לשחק עם זה פה ושם, אני עדיין לא חזרתי לעצמי כל כך".

מתן מועלם
 © לינקטון

איך זה להיות כל כך צעיר ועדיין להתחיל קריירת מוזיקה? אתה חושב להמשיך עם זה לעוד הרבה שנים?

"אני חושב שכן,  בעזרת ה' אני אמשיך עם זה לעוד הרבה שנים, אני רואה שבעזרת ה' תהיה לי דרך משמעותית, שאני אוהב אותה. זה באמת, הזמן יגיד לי מה יקרה".

מיהו תו הכוכב שלך?

"אמן שאני מאוד אוהב זה אייל גולן, מישהו באמת מאוד גדול, וגם איציק קלה, איציק קלה הוא חבר קרוב, ואני מעריך אותו מאוד".

 

 

תגובות