פורשת כנפיים: עדי ביטי בסינגל חדש על פרידה. צילום גיא זלצר

פורשת כנפיים: עדי ביטי בסינגל חדש על פרידה

לאחר שהוציאה לפני כחודשיים את הסינגל "הם אומרים לי" עדי ביטי חוזרת בסינגל חדש ומעצים - "כנפיים". מה חשבנו עליו?

זה כבר לא סוד שעדי ביטי מצליחה להתבגר בסגנון שלה מפעם לפעם. חודשיים עברו מאז ששחררה את הסינגל "הם אומרים לי" שמדבר על השנה הקשה שעברה עליה. כעת, היא ממשיכה בקו הבוגר המוכר לנו ומשחררת את השיר "כנפיים" שמדבר על פרידה והעצמה נשית, תוך המשך שיתוף פעולה עם הכותב והפזמונאי נעם חורב, אחד מהכותבים המוכרים והמצליחים בתחום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר "כנפיים", ביטי לא מפחדת להסתכל למציאות הקשה בעיניים, היא שרה ללא פילטרים על רגעים משמעותיים, לא מפחדת להיחשף ומדברת על החוויה הקשה מהפרידה. בשיר נוצר חיבור מיוחד בין הטקסט המרגש של נעם חורב ושירתה של ביטי, החיבור הזה מסביר את הסיטואציה בדרך מושלמת, שאופיינית לזמרת, כשהוא מציג התמודדות והבנה של הפרידה והשנה שעברה. 
 
 
 
השיר עצמו, הוא שיר מעצים, שמספר על השריטות שחוותה ביטי, החלום שלא הוגשם ונשאר לו אי שם במגירה, רגשות האשם, המילים והייסורים הנפשיים. הקליפ בתחילתו חשוך, די חוזר על עצמו, ובעצם מספר לנו על מה שהרגישה ביטי. אך בהמשך, היא מעין יוצאת לחופשי, הכנפיים נראות גדולות יותר ויש עליה מעיין נקודת אור. היא לא עוצרת ומספרת: "וכמעט שהתכופפתי מכובד הבושה, אהבת אותי ככה, יפה וחלשה".
 
לבסוף, היא מסרבת לוותר ומגיבה - "לא הסכמתי להיות קטנה כדי שאתה תרגיש יותר גדול". היא מרשה לעצמה לעוף ולהתנער מהמכשולים, היא מסרבת להיות קטנה ולוותר, היא מוצגת כאן כאישה חזקה, שלא מוותרת על החלום ועומדת על שלה. 
 
תגובות