סיכומוזיקלי: רן דנקר בשיר חדש ומיקי גבע בפארודיה ללהיט. צילום: נעם פינבליט

סיכומוזיקלי: רן דנקר בשיר חדש ומיקי גבע בפארודיה ללהיט

שבוע נוסף הסתיים לו ועשרות שירים חדשים יצאו השבוע במוזיקה הישראלית. אז רגע לפני שאתם קופצים לבריכה כדי להתרענן קצת מכל החום הזה, בואו לשמוע את השירים החדשים שאספנו במיוחד בשבילכם

אם הייתם עסוקים בלהנות ולבלות בימים הראשונים של החופש הגדול, אז אספנו לכם גם השבוע את השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית, במיוחד בשבילכם. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רן דנקר - בלי בלמים

לצד עולם המשחק והתפקיד הראשי ב"גיבור אמיתי", נראה שדנקר ממש לא מתכוון לזנוח את הקריירה המוזיקלית שלו. השבוע שיחרר סינגל חדש - "בלי בלמים" בשילוב קליפ וידיאו-ארט מטורף. המוזיקה הקצבית, הקצב שרק עולה ועולה וגוון הקול המיוחד של דנקר והמעט 'רוקיסטי' לגמרי עושים את השיר אפילו עוד יותר מטורף. דנקר ללא ספק לא מפסיק לחדש ולהצליח, ואנחנו מתים על זה!

לסיכום: ממכר. ★★★★★

 

אושר כהן - בואי נדבר

אושר כהן נחשב לאחד מהשמות החמים ביותר במוזיקה הישראלית לשנת 2019, עם עשרות סינגלים מצליחים. השבוע כהן הוציא את הסינגל החדש והמצליח שלו, "בואי נדבר", שכתב והלחין ביחד עם נדב נאבי אהרוני וטל קסטיאל. הקול הייחודי של הזמר הוא מה שהופך את השיר הזה לכל כך טוב ועוצמתי, קולו בולט, אך גם מרגש.

לסיכום: מדובר בלהיט. ★★★★★

 

תומר יוסף - כמה נורמלי

תומר יוסף, המוכר גם בין היתר בתור סולן להקת "בלקן ביט בוקס", הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שיצא לנו לשמוע עליהם. השבוע הוכיח לנו את רמת הכישרון שלו בשיר חדש שגם כתב, גם הלחין וגם הפיק מוזיקלית, עם שיר שמדבר אלינו מכל הכיוונים, קצב מעולה שעושה לנו חשק לזוז, הפקה מוזיקלית שמקפיצה את השיר בכמה רמות והקול ההיסטרי של תומר יוסף שיוצרים ביחד שיר אחד מעולה.

לסיכום: אהבנו. ★★★★★

 

נופר בטאט - כל הטוב הזה

אם במקרה עוד לא שמעתם את השם נופר בטאט זה בדיוק הזמן המושלם לזה! הזמרת המוכשרת והצעירה בשיר חדש, "כל הטוב הזה" שאותו כתבה והלחינה ביחד עם תמיר חיטמן. שיר מדהים, קליט, קצבי וממכר. הקול של בטאט מדויק ומרגש ואפשר לשמוע שהיא שרה מתוך הנשמה והלב שלה.

לסיכום: רוצים לשמוע את השיר שוב ושוב. ★★★★

 

מוטי טקה - מחפש אותך באחרות

הזמר המוכשר והמצליח מוטי טקה שיחרר השבוע את השיר החדש שלו, "מחפש אותך באחרות". משמיעה ראשונה אין ספק שזהו שיר קצבי המתאים מאוד לז'אנר הים- תיכוני, אך כשבאמת מקשיבים למילים ולטקסט הנמצא מאחורי המוזיקה הקצבית והפופית, מגלים גם טקסט לא פחות מרגש, ועם קולו של טקה זהו בכלל שילוב שלא מהעולם הזה.

לסיכום: עוצמתי. ★★★★

 

שווה האזנה

את השיר "שבט אחים ואחיות" אין ספק שכולנו מכירים טוב טוב ושמענו יותר מפעם אחת. השבוע השחקן והקומיקאי, הלא הוא מיקי גבע, העלה לערוץ היוטיוב שלו פרודיה לשיר, כשהוא מחקה את הזמרים המקוריים ואפילו הוסיף כמה זמרים משלו כמו אביב גפן, בועז שרעבי ועוד. בקיצור, קורע מצחוק!

 
 
תגובות