TOP5: חמשת השירים הטובים ביותר של וואן ריפבליק. צילום: gettyimges.ILDia Dipasupil

TOP5: חמשת השירים הטובים ביותר של וואן ריפבליק

להקת הבנים המצליחה, וואן ריפבליק, שיחררה עשרות להיטים שאי אפשר לדמיין פלייליסט אחד בלעדיהם. אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של הלהקה!

להקת הבנים המצליחה הוציאה עשרות שירים מדהימים שכדאי שתכירו, אם לא הכרתם עד עכשיו. בנוסף, הם שיתפו פעולה עם אושיות חשובות בעולם המוזיקה כמו קייגו וטימבלאנד. הלהקה גם הופיעה לראשונה בישראל בשנת 2015 מול עשרות אלפי צופים בפארק הירקון. הבאנו לכם את חמשת השירים הכי טובים של הלהקה המדהימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Counting stars

איך אפשר להזכיר את 1R בלי להזכיר את השיר הכי מצליח ומוכר שלהם מכל הזמנים, "Counting stars"? השיר הזה כבש את העולם בשנת 2013 ומושמע עד היום, עם למעלה משניים וחצי מיליארד צפיות לקליפ ביוטיוב. הסינגל הרעיד את המצעדים, וזכה להצלחה עצומה. בין היתר, למקום שני ב-Hot 100 פרסי הבילאבורד. 

 

Marching on

השיר העוצמתי הזה הופק בשיתוף פעולה מצליח עם הזמר טימבלאנד, שאם השם נשמע לכם מוכר, אז אולי זה בזכות שיתופי פעולה שעשה עם זמרים אחרים כמו קייטי פרי, שאקירה ועוד רבים. הסינגל הזה נבחר לשיר הרשמי של מונדיאל 2010, כבש את האינטרנט, והוא מצליח להקפיץ אותנו אל רחבת הריקודים בכל פעם שהוא מושמע.

 

Stranger things

עוד שיתוף פעולה מצליח הוא בין 1R לדי-ג׳יי הצעיר שהופיע השנה בישראל, קייגו. השיר שוחרר לפני כפחות משנה, וזכה להצלחה ענקית ולהשמעות רבות ביוטיוב ובספוטיפיי. השיר מרגש, מקסים ומקפיץ ביחד - כמו שרק וואן ריפבליק יודעים לעשות, בייחוד עם המוזיקה האלקטרונית שקייגו מוסיף בטוב טעם, יחד הם מהפנטים אותנו ומעצימים את היום שלנו באנרגיות חיוביות שיספיקו לשנה שלמה. 

 

Love runs out

השיר המקסים הזה שכולכם וודאי שמעתם בשלב כלשהו בחייכם מצליח להרקיד אותנו בכל פעם מחדש. להיט המסיבות הזה כבש את כולנו לפני כארבע שנים, והוא לא מפסיק להישמע עד עצם היום הזה. כאן 1R הוכיחו לנו פעם נוספת כי השירים המדהימים שלהם שווים הערכה, והרבה.

 

Apologize

לסיום, הבאנו לכם כאן שיר נוגע ללב במיוחד של הלהקה המיוחדת. כמו שירים רבים, גם השיר הזה נולד משיתוף פעולה מוצלח במיוחד של טימבלאנד ווואן ריפבליק, ויוצר הרגשה נעימה וחמימה בכל האזנה. כנראה שטימבלאנד והלהקה נועדו להיות ביחד, אם הם מוציאים שירים מוצלחים כל כך אחד עם השני. 

 
תגובות