ייחודי: הקליפים הכי מקוריים שנוצרו אי פעם. צילום מסך

ייחודי: הקליפים הכי מקוריים שנוצרו אי פעם

כשזמרים מוציאים שירים, לא תמיד הם משקיעים בקליפ כמו בשיר עצמו. אך יש זמרים, להקות והרכבים שלוקחים את ההשקעה רחוק ומביאים לנו קליפים מקוריים, מגניבים וייחודיים לשירים מקסימים לא פחות. בחרנו עבורכם את חמשת הקליפים הכי מיוחדים ומקוריים שעולם המוזיקה יצר עבורנו

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Chandelier - סיה 

שנדליר הוא הקליפ המצליח ביותר של סיה, שבו התחילה לעבוד עם הרקדנית המוכשרת מאדי זיגלר, שהזמרת הציעה לה הצעת עבודה דרך הטוויטר לאחר שראתה אותה בריאליטי ריקוד. בקליפ מאדי רוקדת כמו שרק היא יודעת בצורתה הייחודית, ונותנת לקליפ נשמה ורגש כמו שרק היא מסוגלת. השיר זכה בפרסים רבים, וגם בתואר שיר השנה בגלגל"צ. לקליפ יש מעל למיליארד צפיות ביוטיוב, וזכה להצלחה והערכה רבה.

Up&up - קולדפליי

Up&up הוא שירם של להקת קולדפליי, שזכה בכ-200 מיליון צפיות ביוטיוב ונערך ע"י זוג הישראלים וניה הרמן וגל מוג'ה. בקליפ כלולים אפקטים רבים, והקליפ עצמו מושקע ומקורי, יחיד מסוגו. בחרנו את הקליפ הזה כי כבר הרבה זמן שלא ראינו קליפ מיוחד ומושקע כמו זה. בנוסף, קולדפליי הביאו כאן חידוש ענק ומוצלח שזרק קצת צבע לעולם המוזיקה, ושמראה שצריכים להשקיע גם בקליפ ובייצוגיות של השיר ולא רק בשירה עצמה.

 

Best song ever - וואן דיירקשן

הקליפ הזה הוא של להקת הבנים האגדית וואן דיירקשן והוא לגמרי קליפ מיוחד ומקורי, שלא ראינו כמוהו לפני כן. מעבר לכך שהשיר שמח וקופצני, וגורם לכל הדיירקשנים והדיירקשניות מבנינו להזיל דמעה או שתיים על הפירוק קורע הלב שלהם - הקליפ גם מצחיק והומוריסטי, מלא בקלילות וכיף. התחפושות והאווירה לגמרי עשו את זה. הקליפ זכה למעל לכ-600 מיליון צפיות ביוטיוב ולמקום השני בבילבורד 100. מתגעגעים כל כך! 

 

Don’t wanna know - מארון 5

מארון 5, הלהקה המצליחה שהביאה לעולם שירים מוכרים רבים כמו animals, שיחררו אלינו שיר מיוחד עם קליפ מיוחד לפני כשנתיים. הלהקה לקחה בקליפ את האפקט החברתי בעקבות סערת הפוקימונים והמשחק המצליח 'פוקימון גו' והפכה זאת לקליפ הומוריסטי ומקסים אשר זכה להצלחה רבה ולכחצי מיליארד צפיות ביוטיוב.

 

Thunderclouds - סיה, דיפלו ולאברינת' 

לפני כמה חודשים התחילו הזמר לאברינת' (אולי אתם זוכרים אותו משיתוף הפעולה עם נועה סיירוס, אחותה של מיילי סיירוס בשיר cry), הדי-ג'יי דיפלו והזמרת סיה לעבוד ביחד בהרכב שנקרא LSD (ר"ת של לאברינת'-סיה-דיפלו) והוציאו שלושה שירים ביחד, שזכו להצלחה והערכה רבה – genius, thunderclouds ו-audio. לפני כמספר חודשים הם הוציאו גם את הקליפ הזה - קליפ מלא באלמנטים ממוחשבים ואנימציות מקסימות, שזורקים צבע וקסם לאלבום החדש שעתיד לצאת בקרוב. אנחנו כבר מתרגשים! 

 
תגובות