עצמאי: קטריקס יוצא לדרך חדשה עם סינגל סולו. צילום מסך מיוטיוב

עצמאי: קטריקס יוצא לדרך חדשה עם סינגל סולו

אחרי ארבע שנים של עבודה משותפת, קטריקס ודורון פירקו את הצמד וכל אחד פנה לדרך עצמאית במוזיקה. כעת, הגיע תורו של עמרי לשחרר את סינגל הסולו שלו - "סופרמן" וכך זה נשמע

שנים שאנחנו מכירים את עומרי קטרי (קטריקס) ובשנים האחרונות זה בעיקר כחלק מהיותו בצמד "קטריקס ודורון ביטון", שעבדו ביחד כבר למעלה מארבע שנים. אך כבר תקופה ארוכה שהשניים רמזו לנו על פרידה ואף הפסיקו לשחרר שירים יחד. השניים החליטו כל אחד ללכת לדרך עצמאית במוזיקה, ואחרי שדורון כבר עשה זאת בשבוע שעבר, כעת  הגיע תורו של קטריקס לשחרר הבוקר (א') את סינגל הסולו הראשון שלו מאז הפרידה המקצועית - "סופרמן".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

די הופתענו שאחרי הרבה זמן של עבודה ביחד השניים ככל הנראה החליטו להפריד כוחות ולעבור לדרך עצמאית. בזמן עבודתם ביחד השניים הספיקו להוציא שירים ששברו את הרשת ונהנו להאזין להם כמו: "חופשייה", "גוצ׳י ופראדה" עם בנות האיט גירלז, ואפילו את "דווקא איתו" עם שגיא ברייטנר. בנוסף למווזיקה, הם היו קצת גם בעולם המשחק, בין אם ב"מלון של פיני" וממש לא מזמן בפרק שלם בסדרה ״התחנה״. הסינגל של קטרי מזכיר קצת את השירים הישנים שהוציא, לפני שהתחיל בקריירה משותפת עם ביטון. הוא בהחלט מצליח לעורר בנו רגשות, מחזיר אותנו לאיזה וויב של פעם והוא לגמרי שונה ממה שקבלנו ממנו בתור צמד. קטרי כנראה החליט לשנות כיוון בכל המובנים - וזה לגמרי עובד כאן.

 
 

צריך להיות אמיץ כדי לעשות שינוי בקריירה אחרי הרגל של מספר שנים, מעין "סופרמן" וקטריקס בהחלט לקח את הצעד ועשה זאת הפעם. אין ספק שמדובר בשינוי מרענן שהוא היה זקוק לו. קטריקס מזכיר לכולם שהוא יכול גם לבד והוא יודע לעשות זאת מעולה. מחכים לשמוע מה מצפה בהמשך.

תגובות