מי זאת? קרן פלס משחררת קליפ עם נועה קירל. צילום: זיו קורן

מי זאת? קרן פלס משחררת קליפ עם נועה קירל

לאחר הצלחתם הכבירה של הלהיטים "מעבר לנהר" ו-"שקופים" של קרן פלס בשיתוף פעולה עם רון בוחניק, שיחררה הבוקר סינגל סולו חדש אך הפעם עם אורחת מפתיעה בקליפ. פלס שתמיד מצליחה לעורר בנו תהיות ולהרעיד את התודעה שלנו, גם הפעם הצליחה בגדול!

קרן פלס ידועה בייחודיות האומנותית שלה, את זה כולם יודעים. היא באה לידי ביטוי בשליטה שלה על הפסנתר, בחוש המוזיקלי שלה וכמובן שבקול הנוגה והמדויק שלה. גם הפעם, באלבום החדש שטרם יצא, קרן פלס רק מעלה את הרף שלה ומבטיחה לנו המאזינים שהאומנות שלה לא תחדל מלהפתיע אותנו ולרגש אותנו בכל פעם מחדש. לאחר שחרור הלהיטים הבלתי נשכחים "שקופים" ו-"מעבר לנהר" בחרה פלס להוציא לאור סולו שלא יבייש את גדול המשוררים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז במה השיר עוסק? בין אם אתן בנות נוער שלא מצליחות להבין את רחשי לבכן ובין אם אתם גברים שנמצאים בשיא משבר גיל הארבעים, תוכלו למצוא בקלות את החיבור שלכם לשיר "מי אני?" קרן גם שאלה את עצמה בשיר "מי אני" והלחינה לנו דיאלוג שמעז לאתגר אותנו ואותה בנוגע לנושאים הכי מרתקים בחיינו. פלס לא חסכה מאיתנו במילות העוצמתיות של השיר והציבה מראה מול הזהות של האדם בזוגיות, הזהות המעמדית של האישה, ההתמודדות שלנו עם משברים ועוד. אם הדיאלוג הפורה של קרן עם עצמה לא סחף אתכם, תהיו בטוחים שהמנגינה המהפנטת של השיר תצליח.

 

אחרי שהתאהבתם בקרן שוב, בטח שמתם לב לאורחת המפתיעה בקליפ. כן כן, לא אחרת מאשר נועה קירל כיכבה בקליפ כמטופלת של קרן "הפסיכולוגית". אחרי שראינו את נועה שלמעשה אומרת את מילות השיר, תחת זהויות שונות כמו - נועה הקשוחה, נועה החופשיה, נועה"הכוכבת" ונועה הרצינית והמחויטת, ראינו כי קרן פלס יושבת מולה ומנסה להכיל את כל הפנים השונות של נועה, בת ה-18, החצופה והצעירה שהצליחה לכבוש את כל המדינה. מה שקרן עשתה למעשה זה לשוחח עם כל הצדדים שבה, האישה, הילדה, הבחורה המחושבת וגם את הצד החופשי שבה. 

גם השיר המדהים הזה נמצא באלבום החדש של קרן שאנו מצפים לנו, ובינתיים נחזור על השירים שכבר שוחררו שיוכלו להוות לנו כשירי 'חרישה' פוטנציאליים. 

תגובות