ה-BOOM BOX חוזר: אלו הזמרים שישתתפו בפסטיבל השנה. צילום מסך מפייסבוק

ה-BOOM BOX חוזר: אלו הזמרים שישתתפו בפסטיבל השנה

פסטיבל BOOM BOX ממשיך לשמור על המסורת שהתחיל בשש השנים האחרונות, וכמדי שנה, גם הפעם הפסטיבל יתקיים ויביא אליו את כל האמנים הכי גדולים וחמים במוזיקה הישראלית. אך הפעם בשינוי לוקיישן, במערך הסעות ובהפתעות נוספות. היום (ד') נפתחת מכירת הכרטיסים. כל הפרטים

הבמה של פסטיבל "בום בוקס" מתחממת בפעם השישית ברציפות, ללילה שלם שבו לא תפסיקו לרקוד ולעמוד על הרגליים! לפני כשש שנים התחילה דרכו של פסטיבל הנוער, ומאז הוא נמשך מדי שנה כמסורת. מגיעים כ-15 אלף בני נוער מכל רחבי הארץ, כדי לחגוג, לשמוח ולהינות משלל מופעים של מיטב האמנים בארץ. 

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עד כה, הפסטיבל התקיים בחדרה, אך השנה החליטו להעביר את הפסטיבל ללוקיישן חדש אשר יותר נוח עבור כולם - ללייב פארק ראשון לציון. הוא ייערך ב-28 בספטמבר, ערב לפני חג ראש השנה. הפסטיבל שמושך אליו אלפי צעירים ונערים יביא אל הבמה את כל השמות הכי חמים במדינה, עם לא פחות מ-23 מופעים ואמנים, שיחגגו יחד איתכם מהשקיעה ועד הזריחה.

השנה, בין האמנים שיעלו לבמת הפסטיבל כדי להפציץ ולהרקיד עד השעות הקטנים של הלילה תוכלו למצוא את: איזי, אליעד - שכבר הופיע בעבר בפסטיבל, בניה ברבי, התקווה 6, חנן בן ארי, טונה, זוכת האירוויזיון - נטע ברזילי, מוש בן ארי ובנו הצעיר - ניתן בן ארי, נתן גושן, עדן חסון שלא מפסיק לצבור תאוצה, נצ'י נ'צ, שפיטה ונוספים.  

נטע ברזילי
נטע ברזילי © צילום: דניאל קמינסקי
בניה ברבי
בניה ברבי © צילום מסך מהקליפ

היום (ד') מתחילה מכירת הכרטיסים לפסטיבל המוזיקה הגדול, עם כרטיסים החל מ-189 ש"ח ועד 245 ש"ח. בנוסף, יהיה מערך הסעות ממגוון מקומות בארץ, שעליהם ינתנו פרטים בהמשך. 

 

תגובות