תחזרי אליו: נתן גושן בסינגל בהפתעה "חזרי אליי". צילום: נעם פינבליט

תחזרי אליו: נתן גושן בסינגל בהפתעה "חזרי אליי"

היום (ג'), נתן גושן האהוב שחרר שיר חדש ומרגש במיוחד בהפתעה - ״חזרי אליי״. כל הפרטים

אחרי שכבש את כל המדינה וחו״ל עם השירים המרגשים, המדהימים והנוגעים ללב שלו. היום (ג') משחרר נתן גושן שיר חדש ובהפתעה בשם "חזרי אליי". שיר שמשוחרר ישירות לרשתות החברתיות אשר התחיל את דרכו בעמוד השירים של גושן באינסטגרם ובעקבות התלהבות המעריצים מגיע אלינו עכשיו בצורה רשמית ומלאה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתן גושן אשר ידוע בשיריו העמוקים, מלאי התוכן שעושים את המוזיקה שלו לכל כך איכותית ואהובה, והפעם הוא מרגש אותנו בשיר מקסים, עדין מאוד ועם כמות נכבדת של רגש ואופי. עם מילים מדהימות, מוזיקה ולחן נוגעים ומרגשים וכמובן הקול הבלתי נשכח שלו, זה עובד גם הפעם, והקסם של גושן מהדהד לנו בראש תמיד. את השיר עיבד סתיו בגר המוכר מהשיר "Toy" ועוד להיטים גדולים בשנה האחרונה. השילוב של השירה של גושן והעיבוד של סגר מדהים ואנו מקווים לעוד שירים משותפים שלהם.

 

״חברים שלי,״ כך כתב בפוסט המרגש, ״אנחנו צועדים ביחד כמעט עשר שנים ולנאמנות שלכם אין מחיר וגם אין מילים להודות. לא מזמן העלתי קטע מהשיר והצפתם אותי בכל כך הרבה תגובות והודעות וביקשתי לקבל את השיר מוכן ומיד, אז הנה, השיר בחוץ, לא יוצא בצורה מסודרת ולא שם על עצמו את חליפת הסינגל המפורסמת, פשוט שיר, ממני אליכם. ראו זאת כמתנה שמנסה לו במעט להשיב לכם על כמות הטוב האינסופית שהשבתם לחיי״. כך כותב אלינו הזמר המקסים הזה, נקווה לקבל ממנו עוד שירים וסינגלים מדהימים כמו זה.

 
תגובות