יחמם וירים: איתי לוי יחמם את ג'ניפר לופז בפארק הירקון. צילום: ארן חן צלמים, michael amico

יחמם וירים: איתי לוי יחמם את ג'ניפר לופז בפארק הירקון

הזמרת הלטינית ג'יילו צפויה להגיע בעוד כשבועיים להופעה מיוחדת בפארק הירקון ומי שנבחר לחמם אותה הוא לא אחר מאשר איתי לוי, כל הפרטים

הזמרת ג'ניפר לופז נחשבת לאייקון במוזיקה לטינית ובכלל בתעשיית המוזיקה בכללי, שחקנית יוצאת מן הכלל ובעיקר אישה בזכות עצמה. בעוד כשבועיים ב1 באוגוסט היא תגיע להופעה מיוחדת בפארק הירקון תל אביב כחלק מהטור החדש שלה בו חוגגים לה יום הולדת "IT’S MY PARTY WORLD TOUR 2019". הטור המדובר זוכה לאהדה בכל העולם ואנחנו שמחים שעוד מעט אנחנו נוכל לצפות בו בלייב כאן בישראל. היום (ד') הפקת המופע מפרסמת כי מי שנבחר להיות המופע הפותח של ג'יילו הוא לא אחר מאשר הזמר איתי לוי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

לוי, מוכר לנו מהזמר המזרחי בשנתיים האחרונות אשר הפך לגדול יותר. יש לו להיטים כמו: "קירות", "טכנו", "פתאום אהבה", שיתוף הפעולה עם סטפן לה גר בשיר "Maman" ועוד. ניראה כי לוי הוא הבחירה המושלמת להקפיץ את הפארק לפני המסיבה המקפיצה של ג'ניפר לופז.

 

מטעמו של איתי לוי: "אנו שמחים על הבחירה של הפקת ג'ניפר לופז באיתי לוי להיות מופע הפתיחה של כוכבת הפופ הענקית JLO. מדובר בעוד אבן דרך בשנת התנופה של איתי לוי אשר מציב אותו כאומן המוביל בישראל עם שובל להיטים, הצטרפות לפאנל השופטים של הכוכב הבא, ליהוק לפסטיגל בחנוכה הקרוב וסיבוב הופעות אליו נחשפו מאות אלפי צופים. איתי לוי יביא איתו מופע בסטנדרט הבינלאומי וייתן כבוד למדינת ישראל מול הכוכבת הענקית JLO".

 
תגובות