תו הכוכב: שיר חיימוב נכנסת לתעשייה עם סינגל בכורה. צילום: רון קדמי

תו הכוכב: שיר חיימוב נכנסת לתעשייה עם סינגל בכורה

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. השבוע: שיר חיימוב, זמרת צעירה, שנכנסת כעת אל עולם המוזיקה

שיר חיימוב עדיין חיילת, אך זה לא מונע ממנה להיכנס כעת אל עולם המוזיקה. השבוע היא שיחררה את סינגל הבכורה שלה - "הוא", שנשמע מעניין וצבעוני במיוחד, ואשר עד כה משגשג ומצליח. תפסנו אותה לראיון קצר ומעניין במיוחד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"אני זמרת בלהקה צבאית שנקראת 'להקת טקסים', פרט לזה - אני עובדת על עוד שירים נוספים, חזרות, ואירועים".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"האמת שאני לומדת פיתוח קול כבר בערך 12 שנים. כשהייתי קטנה הייתי רואה אנה מונטנה מול הסלון, הכנתי לעצמי מיקרופון מנצנץ בדיוק כמוה והייתי פשוט מופיעה. הייתי רוקדת ריקודי בטן לסבתא רבא שלי, כל רגע שהיה אפשרי ברור שהייתי שם. הייתי שרה, הייתי רוקדת. כבר מגיל קטן הבנתי שאני הולכת להיות זמרת".

הוצאת לפני כיומיים את הסינגל הראשון שלך - "הוא". איך ההרגשה להוציא סינגל בכורה, ולהכנס לתוך עולם המוזיקה?

"זה הדבר הכי מרגש בעולם, הכי מרגש! זה כאילו בום מטורף לחיים שלך, זה משנה כל כך הרבה זה לא נורמלי. זה גם כל כך מרגש שפתאום אתה אשכרה קולט שאתה נמצא ברדיו. כולם מאוד מפרגנים וכולם מאוד תומכים. ההורים שלי הכי נמצאים בזה בעולם והכי מנסים לעזור וכנ"ל החברים שלי. יש לי צוות מדהים שהם הכי עוזרים בעולם, הם הכי תומכים!".

 

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקה שאת מאזינה לו?

"כן, חד משמעית. אני באתי מבית ששומע המון סוגי מוזיקה - אבא שלי בכלל אוהב מזרחית, אמא שלי הייתה שומעת שירי פסטיגל, ושירים ביפנית. היינו שומעים הכל. אבל הטעם המוזיקלי שלי, ומה שהתגבש בשירים שלי זה כל מיני Rnb למיניהם, כי זה התחום שאני יותר אוהבת. Rnb ,soul ,pop הם התחומים שאני יותר מתמקצעת בהם, יותר מחוברת, יותר אוהבת את ההרגשה ויותר אוהבת את המוזיקה".

איזה דברים תרצי לעשות מלבד למוזיקה?
"אני לא פוסלת כלום. כרגע אני אתחיל ממוזיקה ואולי בעתיד ננסה גם משחק, וגם טלוויזיה. כמה שיותר ללמוד, כמה שיותר לנסות, כמה שיותר להרחיב אופקים - אני לגמרי בעד".

שיר חיימוב
שיר חיימוב © רון קדמי

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?

"זו שאלה ממש קשה! בגלל שהשיר יצא רק לפני יומיים, אני מאחלת לעצמי קודם כל - אני לעצמי. זאת אומרת, אני לא רוצה להשוות את עצמי לאף אחד. אני רוצה להגיע למצב שאני גאה בעצמי, שאני אומרת 'עשיתי את זה'. אני באמת נהנית ממה שאני עושה, אני מופיעה על כל במה שיש. בא לי שאנשים כל הזמן ירצו לשמוע את המוזיקה שלי ולהיות במקום טוב מהבחינה הזאת".

לסיום, מיהו "תו הכוכב" שלך?
"אני מאוד אוהבת את אריאנה גרנדה, ואפילו את מדיסון ביר".

 

 

 

תגובות