טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אגם בוחבוט. צילום: עדי אורני

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אגם בוחבוט

כיום יש לנו זמרים רבים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון רחב של שירים שכתבו, יצרו וביצעו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש כאלו אשר נכנסו לנו ללב במיוחד. והפעם: חמשת השירים הטובים והאהובים ביותר של אגם בוחבוט

אגם בוחבוט התחילה את דרכה בתכנית "בית הספר למוסיקה", שם זכתה במקום הראשון, בהיותה בת שמונה בלבד. כיום, היא כבר ממש לא אותה הילדה שהייתה דאז. היא הספיקה להנחות בטלוויזיה, לדובב סרטים, להצטלם לסדרת נוער חדשה, להוציא מגוון להיטים, ואף רק בשבוע שעבר הקליטה בלונדון פסקול לשיר בסרט "מלך האריות" כרקע לביונסה וזמרות גדולות נוספות. לאחר שהרזומה של בוחבוט ללא ספק מרשים, החלטנו לבחור את חמשת שיריה הטובים ביותר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חוזרת אלייך

נתחיל את הרשימה עם השיר הכי מרגש ועוצמתי של בוחבוט. אמנם היא צעירה בגילה, אך היא לגמרי הצליחה לרגש ולגעת עם השיר "חוזרת אליך", בידיוק בנקודות הנכונות. בנוסף לסינגל שמרגש בפני עצמו, גם הבחירה לעשות את הקליפ בשחור ולבן, הייתה טובה ומדוייקת. אנחנו לגמרי מאוהבים בשיר הזה, ומזילים דמעות בכל שמיעה מחדש. 

 

כמו בריו

בואו נחזור קצת אחורה, לתחילת דרכה של בוחבוט. אי שם, אחרי זכייתה בתכנית "בית ספר למוזיקה" סינגל הסולו הראשון והרשמי שלה שהפך אותה לזמרת מן המניין - הוא "כמו בריו". השיר קופצני, שמח ומקפיץ, ולמרות שעברו שלוש שנים מאז, אנחנו עדיין זוכרים את הדיבור החם שהיה על הזמרת והשיר שזכה למיליוני צפיות.

 
 
 
 
 

ילדה קטנה

איך אפשר להמשיך את הרשימה מבלי לציין את האח הגדול והפרטנר, שממש צריך להודות לו על כך שגילה את בוחבוט הצעירה? אם תהיתם, אז כן, אנחנו לגמרי מדברים על משה פרץ! פרץ היה מי שהדריך וליווה את בוחבוט במהלך כל התכנית, עד המקום הראשון. לאחר הזכייה, שיתפו השניים פעולה (עד היום, אגב), ושיחררו לעברנו את "ילדה קטנה". השיר עד היום מושמע ומלווה ילדים והורים רבים. 

 

בננות 

רגע לפני שאנחנו סוגרים את הרשימה, אנחנו חייבים להכניס אליה גם את הלהיט החדש של הזמרת - "בננות". השיר אמנם בתחרות לא פשוטה עם הצמד המוזיקלי סטטיק ובן אל, אשר שיחררו שיר בשם זהה, בהפרש של ימים בודדים. אך בוחבוט לגמרי הוכיחה את עצמה, ובכבוד! הסינגל זוכה להצלחה רבה והוא מקפיץ ושמח. אנחנו משמיעים אותו בכל מסיבה! 

 

בדיוק לפני שנה

לצערנו הגענו לסוף הרשימה, והשיר שיזכה לסגור את רשימת חמשת השירים הטובים ביותר של בוחבוט, הוא "בדיוק לפני שנה". הסינגל הפך ללהיט ענק, אשר הצליח לחשוף לנו צד אחר וחדש בזמרת הצעירה. הוא הראה לנו את הבגרות שבה והוכיח לנו שהיא עבדה על ההצלחה שלה ביזע ובעבודה קשה. שאפו! אנחנו מחכים לעוד שירים בסגנון הזה, שחושפים לנו צדדים חדשים בבוחבוט האהובה. 

 
 
 

 

תגובות