סיכומוזיקלי: משה פרץ מרגש ונתן גושן בשיר חושפני. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: משה פרץ מרגש ונתן גושן בשיר חושפני

עוד שבוע הסתיים ועמו שירים חדשים וטובים שהשתחררו בביצה המקומית. והשבוע: כפיר צפריר מקפיץ, משה פרץ ממשיך לרגש ומי הזמר ששיחרר שיר אהבה בין גבר לגבר

אם הייתם עסוקים בליהנות מהחופש הגדול שעובר במהרה, או בלרקוד לצלילי ג'יי באלווין בפסטיבל, אנחנו כאן כדי לאסוף לכם את כל השירים החמים שיצאו השבוע. כל מה שנשאר לכם, זה ללחוץ פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כפיר צפריר - לייב

כפיר צפריר, אמן ההיפ הופ והמוזיקה השחורה, מציג לנו את הסינגל הרביעי והחדש שלו, העונה לשם "לייב". לאחר ששיתף פעולה בעבר עם טליסמאן, עומרי 69 סגל ומומי לוי, הפעם צפריר משחרר סינגל סולו, שכל כולו קופצני וקיצבי. השיר מתאר את ההתעסקות הבלתי פוסקת שלנו כחברה במדיה החברתית. אנחנו לגמרי אהבנו - גם את השיר וגם את המסר! 

לסיכום: מדהים וקצבי ★★★★★

 

משה פרץ - היחיד כאן שאוהב 

הזמר האהוב והוותיק בתעשיית המוזיקה המקומית - משה פרץ, שיחרר אלינו השבוע שר חדש ומהמם במיוחד. לסינגל החדש קוראים "היחיד כאן שאוהב", והוא שיר אהבה מרגש. בשיר פרץ מוקיר תודה לבת זוגו, ומציין ומזכיר את כל הדברים שעשתה עבורו. מלבד לשיר האהבה המרגש, הסינגל מלווה גם בקליפ מושקע במיוחד. אנחנו התרגשנו ואהבנו! 

לסיכום: מרגש★★★★

 

מוטי טקה - לא אכפת לי מבנות 

הזמר הצעיר והמבטיח בשנים האחרונות, מוטי טקה, ממשיך עם הכיוון המרגש, ומוציא שיר חדש בשם "לא אכפת לי מבנות". השיר גם הוא שיר אהבה, אשר מדבר על שברון לב, על פרידה, על כאב בזוגיות, ועל הבדידות שאחרי הפרידה. את השיר כתב והלחין הזמר בעצמו, ואנחנו חייבים להגיד שאפו! 

לסיכום: מרגש ונוגע בנקודות הנכונות★★★★★

 

מיכל רוט - איביזה 

הזמרת מיכל רוט, שיחררה אלינו במהלך השבוע שיר קיץ חדש. לסינגל השני של הזמרת קוראים "איביזה", והוא מדבר על חופשה, והוא שיר פופ קייצי. צבע קולה הייחודי של רוט לגמרי מצליח לסחוף את כל המאזינים. פתאום ממש בא לנו לצאת חופשה. ונראה לנו שאנחנו יודעים איזה שיר יתנגן בדרך...

לסיכום: קייצי וכיפי★★★★

 

תום אקו - אני 

הזמר הצעיר, תום אקו, הוציא שיר אהבה מגבר אל גבר, שהצליח לרגש. אקו יצא מהארון לפני כשבע שנים, מה שגרם לו לרגשות מודחקים במשך זמן רב, וכעת הוא מוציא את כל הרגשות אל הדף ומוציא שיר שהמסר העיקרי שלו הוא קבלה והגשמה עצמית. "אני" עוסק באהבה, ומדבר על הרצון שלהם להיות מקובלים כמו שהם. בין השורות, השיר עוסק גם בקבלה עצמית ביננו לבין עצמנו, ולאו דווקא בין בני זוג. השיר מהמם, והמסר מדהים - לא משנה לאיזה כיוון ניקח את זה. 

לסיכום: וואו★★★★★

שווה האזנה

הזמר האהוב עלינו, נתן גושן, ממשיך לרגש, והפעם הוא שוב העלה את עצמו שר לעמוד האינסטגרם שכל כולו רק קטעים קצרים שהוא כתב והלחין בעצמו. בסרטון הוא מדבר על החיים האישיים שלו. בין אם זה ההתחברות לדת, בין אם זה היותו רווק, ובין אם זה הקול, הבמה והקהל שמחבק אותו. סרטון השירה שהעלה הוא חושפני ואישי במיוחד, ואנחנו פשוט מודים על שהזמר הזה נמצא בחיינו.  

 

 
 
 


 

 

 

 

 

 

תגובות