תו הכוכב: דניאל ברזילאי רוצה להוכיח לעצמו שהוא מסוגל. צילום: מאיה ברק

תו הכוכב: דניאל ברזילאי רוצה להוכיח לעצמו שהוא מסוגל

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום - דניאל ברזילאי

שבוע לאחר יציאת סינגל הבכורה שלו בשם "עד שתמצאי" ולאחר ההצלחה הגדולה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" שוחחנו עם דניאל ברזילאי על המוזיקה שהוא יוצר, ההשראות שלו ומיהו תו הכוכב שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

״אני עובד על עוד שירים ולחבר הרכב נגנים ולהתחיל להופיע עם שירים מקוריים שלי. פחות עם שירים ששרתי בכוכב הבא, להתחיל להוציא סינגלים ובעזרת השם להוציא אלבום בקרוב״.

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

״התחלתי להתעסק במוזיקה בגיל מאוד צעיר, הייתי בן 13 בערך. רקדתי ברייקדאנס והיפ הופ והמורה שלי לריקוד נהרג בתאונת דרכים כשהייתי בן 13 וזה שינה לי את החיים. התחלתי לשיר באיזה טקס לזכרו ומשם זה התחיל. הכניסו אותי ללהקה של העיר ״להקת צעירי ערד״ ושם שרתי המון, איכשהו הגעתי ל״כוכב נולד״ חברים רשמו אותי לקחו אותי לאודישנים ומשם זה התגלגל לעולם של מוזיקה״.

הוצאת לפני שבוע את סינגל הבכורה שלך "עד שתמצאי", איך הייתה העבודה עליו?

״האמת שזה שיר שכתבתי לעצמי אחרי פרידה שהייתה לי גם עליי וגם עלייה, שיר שמדבר לשנינו. השיר מדבר על זה שלפעמים אתה רוצה משהו שקשה לך יותר להשיג ואתה חושב שזה מה שאתה צריך אבל כשאתה משיג את זה, זה פתאום ניראה לך פחות טוב ממה שחשבת. לא ממש הוצאתי את השיר מהמגירה ואז חברים עזרו לי, המפיק שלי - סתיו נחמיאס ואור בן ברוך שהוא חבר טוב שלי וזמר ויוצר. ישבנו שלושתנו ופתחנו את השיר ושכתבנו אותו קצת שינינו קצת דברים והפכנו את זה לשיר ששלושתנו הכנסנו את עצמנו כזה. בסטודיו עבדנו הרבה זמן, רצינו שזה יצא כמו שדמיינו את זה בראש ולקח לנו חצי שנה של עבודה.עשינו גם לעשות קליפ אבל הוא לא יצא כמו שרצינו אז החלטנו להוציא את השיר בלי הקליפ כי האמנו בשיר ולא רצינו להוציא משהו פחות ממושלם״.

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמים לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין להם?

״כן, האמת שכן. אני מושפע מהמון סגנונות, לוקח המון גם מהאר אנד בי וגם מהסול ומהמוזיקה המזרחית יותר. המון דברים שגדלתי עליהם בבית, בית של כמה אחים וכל אחד שומע משהו אחר אז זה נכנס לך ככה לראש. אני משתדל להישאר נאמן למוזיקה שאני אוהב לשמוע״.

איזה דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

״מלמד מוזיקה אני מאוד אוהב לשחק, בצעירותי הייתי בסדנת תיאטרון. הייתי רוצה ללמוד את זה בחיים ולעבוד בזה קצת, משחק מול מצלמה זה משהו שמאוד מעניין אותי. בינתיים בואו ניראה מה יביא העתיד״.

היית אחד הפייבוריטים בעונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" אתה מרגיש שיש ממך צפייה כלשהי? או להוכיח את עצמך בצורה אחרת?

״לגמרי לא, אני רוצה להוכיח לעצמי שאני מסוגל לעשות כל מה שאני באמת רוצה וחולם ושהכל אפשרי. התכנית פשוט פתחה לי דלת ואני צריך לעשות דברים נכון ולהינות מהאומנות ולא לחשוב מה מצפים ממני״.

מיהו תו הכוכב שלך?

״אני מפרגן ממש לישי ריבו עם השיר ״אור החיים״. שיר שממלא אותי ואני בשנים האחרונות התקרבתי מאוד לדת והתחזקתי באמונה שלי. שיר שממש מחבר אותי לשם ונקי וטהור. זה מה שאני אוהב בישי שהוא נורא טהור ואמיתי״.

 
תגובות