מלכות שלנו: הסינגל החדש של האחיות כרקוקלי . צילום: באדיבות יחסי ציבור

מלכות שלנו: הסינגל החדש של האחיות כרקוקלי

אחרי ההצלחה המשגשגת של הסינגל הקודם - "מי מחפש אותי", האחיות כרקוקלי ממשיכות להפציץ, ומשחררות אלינו הבוקר (ג') את הסינגל החדש - "מלכה שלי"

בשנים האחרונות צמד האחיות המוזיקליות לא נח לרגע. הן עובדות במרץ, בין אם זה על להיטים גדולים, דרך דיבוב סרטים וסדרות ועד תכניות אירוח ושיעורי היפ-הופ ברחבי הארץ. כעת, שלושה חודשים אחרי הלהיט "מי מחפש אותי" ששיחררו יחד עם מאור אדרי - האחיות כרקוקלי משחררות הבוקר (ג') סינגל נוסף העונה לשם "מלכה שלי". האם גם הפעם הן יצאו מלכות?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

האחיות כרקוקלי ממשיכות להוכיח את עצמן, מפני שגם הפעם הן מפציצות בסינגל מרגש וחדיש במיוחד. אם תהיתם, אז כן, גם מאחורי הסינגל הזה עומד סתיו בגר, בן זוגה של לירון כרקוקלי, ונראה כי השליישיה הזו יודעת טוב מאוד את העבודה ביחד. בשיר האחיות מעבירות מסר על כך שצריך לסלק את הפחד מליבינו, שצריך לעמוד מולו ולמד אותו אחרת. בנוסף, הן הכניסו מסר מעצים לכל הבנות והנשים - והוא שפשוט כדאי שתלמדי להיות המלכה של עצמך!  

אנחנו לגמרי אהבנו את "מלכה שלי". אהבנו את המילים, את הלחן ובטח שאת המסר המיוחד שעומד מאחורי השיר. מיד מוסיפים את הסינגל החדש לפלייליסט הקצבי שלנו, ולדעתנו הן לגמרי יצאו מלכות! 

 

תגובות