סיכומוזיקלי: אדיר גץ מרגש וקטריקס בשיר קיץ. צילומים: פיני סילוק, יוטיוב

סיכומוזיקלי: אדיר גץ מרגש וקטריקס בשיר קיץ

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אספנו אותם ממש בשבילכם. והפעם: עידן יניב חוזר בגדול, החדש של עילי בוטנר וקובי אפללו וגם: יוצא "הכוכב הבא" לא מפסיק להפתיע

גם השבוע, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אדיר גץ - עשר אפס לך

אדיר גץ הוא אחד הזמרים המרגשים שיצא לנו לשמוע במוזיקה הישראלית, וכך גם שירו החדש, "עשר אפס לך", אותו כתב והלחין בעצמו. אין לנו בכלל ספק שהשיר בא מהלב ומהנשמה של גץ, ואפשר לשמוע שהוא נותן את כל כולו בשיר והתוצאה מרגשת מאוד, מדור בשיר טוב וממכר.

לסיכום: מדהים ★★★★

 

מאיה אברהם- פועם בי

מאיה אברהם אולי מוכרת לכם בין היתר מהשירים המוכרים "למה", "מכל האהבות" ועוד שירים רבים שכולנו מכירים. השבוע הוציאה את השיר החדש שלה, "פועם בי", אותו כתבה יחד עם לירון דן והלחינה בעצמה. השילוב בין הקול המדהים והמצמרר של אברהם לבין המילים העוצמתיות והמוזיקה המרגשת יוצר שיר מדהים ויפה שיהיה לנו קשה מאד לשכוח בשנה הקרובה.

לסיכום: לא מפסיקים לשמוע ★★★★★

 


עילי בוטנר עם קובי אפללו - איך מסבירים געגוע

מה קורה כשלוקחים שני אמנים מאוד מוכשרים ומחברים ביניהם? בדיוק מה שקרה כששילבו בין עילי בוטנר וקובי אפללו - פשוט שילוב קסום שלא שמעו עוד כמוהו (כזכור, בעבר שיחררו ביחד את 'מכתב לאחי' שיר החקוק בתודעת הקהל ישראלי והפך לקלאסיקה של ממש). השיר החדש "איך מסבירים געגוע", שכתב והלחין בוטנר ויצא ממש השבוע, שיר שמצד אחד הוא קצבי ועם מוזיקה שמחה וקלילה, אבל מצד שני בעל מילים מאוד מרגשות ואם מקשיבים טוב, אפשר להבין שעומד מאחוריהם משהו אמיתי, משהו מרגש. וחוץ מזה, השיר מלווה בקליפ אנימציה מושקע מאוד, שווה צפייה!

לסיכום: שילוב מצוין ★★★★

 

יהונתן בן סימון- לא מחפש תשובות

אם במקרה עוד לא שמעתם את השם יהונתן בן סימון זה בדיוק הזמן! הזמר המוכשר שיחרר השבוע את השיר החדש שלו, "לא מחפש תשובות" אותו כתב דודי בר דוד והלחינה מורן דוד. ליהונתן יש קול מעולה וממכר. השיר הוא שיר שכיף לשמוע אותו, מצד אחד קליל אבל גם קצבי, ממכר ונותן תחושה של עוד, ואין לנו ספק שזאת רק ההתחלה.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

עידן יניב - למענך

האחד והיחיד, הלא הוא עידן יניב חוזר אלינו בסערה עם השיר החדש והמטורף שלו, "למענך". שיר קצבי, המוזיקה שלו מעולה וכך גם המילים. הקול של יניב מאוד ייחודי ונותן לשיר את הנגיעה המיוחדת שלו. אין ספק שזה לגמרי שיר שכיף לשמוע אותו שוב ושוב, מבלי להפסיק.

לסיכום: התגעגענו ★★★★ 

 

קטריקס - ים

אחרי שיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם רז ספני ואחרי שיצא לדרך סולו ללא שותפו מהעבר דורון ביטון, קטריקס משחרר סינגל נוסף והפעם מתמקד באווירה קייצית במיוחד - "ים". מדובר בשיר קצבי, קליל שעושה חשק לרקוד ובהחלט עושה חשק ללכת לים. אולי המסר שבפזמון קצת מוריד, אבל מלבדו השיר לגמרי עושה את העבודה כלהיט קיץ מרענן. בקליפ אך מככבות הבנות האהובות מחבורת "בלאגן".

לסיכום: הכי קיץ ★★★★ 

 

אושר ביטון - כמה טוב שבאת

אחד הכוכבים העולים שצמחו מהעונה האחרונה של "הכוכב הבא" הוא ללא ספק אושר ביטון, אחרי התוכנית שחרר שני להיטים שצברו הצלחה היסטרית ברשת וברדיו. כעת ביטון משחרר סינגל נוסף, הופעם בלדה רומנטית מרגשת לכבוד ט"ו באב - "כמה טוב שבאת". גם הפעם ביטון מצליח לרגש אותנו עם הקול המיוחד שלו ומכניס אותנו לאווירה הרומנטית בשיר שגם לגמרי יכול לעבוד כשיר חופה.

לסיכום: כמה טוב שבאת! ★★★★

 


שווה האזנה

כל פעם מחדש אנחנו נדהמים מכמות הכישרון הבלתי נגמרת שיש לזמר, האמן והיוצר נתן גושן. השבוע פרסם בעמוד האינסטגרם היותר "פרטי" שלו סוג של שיר ראפ אותו כתב, וכל מה שנותר לנו להגיד הוא שפשוט כיף לשמוע כמה כישרון יש לבן אדם הזה וכמה כיף לשמוע דברים שהוא יוצר!

 

 
 
 
View this post on Instagram

מצמיד את המילים שלך אלי כמו הבגדים שלי, זריקות בריאות לנפש, את נלחמת בשדים שלי. שואף אותנו פנימה, המבט תמיד קדימה ואת יפה כמו שיר יפה, מקום ראשון במצעדים שלי. חיים שלי, תמיד זוהרת, אין אחרת ואני עבד, אני אעשה תמיד בדיוק מה שתגידי לי, כנסי אלי למוח מאמי לא צריך בכוח, אשכפל לך מפתחות, אתן לך את לוחות הברית שלי. מוכן ליפול איתך, להתרסק על הקרשים שלי, אקפוץ איתך לאש, אגדל מעל כל הפחדים שלי, אוהב אותך עם כל הרגשות והחושים שלי, גאה בך בלי גבולות, אכיר אותך לאנשים שלי. אכתוב עלייך איזה שיר שלא נגמר, אשים בו את הלב ואת כל החרוזים שלי אנלא אחסוך כלום, אראה לך את כל הצדדים שלי ואת תדעי הכל, גם את הסודות הכי כמוסים שלי. את לא מה שרציתי, את יותר משחשבתי לבקש , ניצחת את כל החלומות הכי פרועים שלי ואין עוד מלבדך, כל העולם הוא בשבילך, אני מתנחם בקיומך בימים הבודדים שלי.

A post shared by Nathan goshen (@goshen.uploads) on

 

 

תגובות