סולדי: מחמוד יופיע בישראל ויקליט דואט עם עדן בן זקן. צילומים: Attilio Cusani, אינסטגרם

סולדי: מחמוד יופיע בישראל ויקליט דואט עם עדן בן זקן

מי שאחראי ללהיט הענק, ״סולדי״, שהגיע אל המקום השני באירוויזיון, יגיע בקרוב להופעה בישראל ואף עתיד להקליט דואט ניוחד עם עדן בן זקן

מחמוד אולי לא זכה באירוויזיון שהתקיים השנה בישראל, אך השיר איתו ייצג את איטליה השנה, "סולדי" הפך להיט הגדול האמיתי שנשאר הרבה אחרי, כיכב במקומות הראשונים בפלייליסטים וסינגל שעוד יזכרו לעוד הרבה זמן. "סולדי" הפך להצלחה גם בישראל מה שהוביל את הכוכב להכריז על הופעה ראשונה בארץ הקודש כבר בחודש הבא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני זמן קצר (ג') נודע באופן רשמי כי מחמוד האיטלקי יגיע להופעה בזאפה לייב פארק ראשון לציון בעוד בדיוק חודש, ב-3 באוקטובר. ההכרזה קורית יממה לאחר צאת הסינגל החדש של מחמוד - "Barrio" ובמסגרת סיבוב ההופעות המצליח שלו - "Europe Good Vibes".

 

מדובר למעשה במופע כפול בערב אחד - מחמוד לא יופיע לבדו ומי שעתידה לעלות איתו על הבמה היא לא אחרת מאשר עדן בן זקן שגם היא נמצאת בשנה מוצלחת משלה הכולל שלל להיטים גדולים ואף השתתפות בפסטיגל השנה. אם המופע המשותף לא מספיק לכם - עוד נודע כי השניים יקליטו יחד שיר משותף בחו"ל אותו ישיקו לראשונה במופע עצמו, זאת לאחר שמחמוד שיתף פעולה עם הזמרת לורן היל.

עדן בן זקן
עדן בן זקן © צילום: שרון רביבו

מכירת הכרטיסים החלה כבר הערב החל מ-149 שקלים. עכשיו רק נותר לקוות שהמופע יהיה סולד(י)-אאוט.

 
 
תגובות